meiden wilde even mij vreugde kwijt gisteren 3 testen gedaan waarvan 2 licht positief en 1 duidelijk positief en vandaag ook weer duidelijk positief!!! dus ik kan nu echt zeggen: IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo blij, dit was onze 3e ronde nog maar dus is echt heel snel gegaan volgens de calculator hier is mijn bevaldatum 1 januari 2011
Rommelende darmen... Erg herkenbaar! Hahaha! Gefeliciteerd!!! En wat een datum zeg, 1 januari! Vind je dat wel leuk?
ach heb niets leuk te vinden he rammel ben al hartstikke blij dat ik zwanger ben de datum maakt me nu niet veel meer uit. ze zeggen dat het 1e kindje vaak te laat komt, nou daar hoop ik dan maar op
dank jullie wel meiden!!! hierbij nog de test van vandaag. op foto is hij iets lichter als in het echt maar ja wel duidelijk positief of niet??
Hoe is je test gegaan met de CB meid? Van harte met je zwangerschap. WIj zijn er afgelopen woensdag achter gekomen, dat na de vmk van 22 maart het nu opnieuw raak is. Ik wachtte mn ongi af maar die komt dus (hopelijk) de eerste 9 maanden niet meer...
starlady jij ook gefeliciteerd!!!!! wat fijn dat je gelijk weer zwanger bent mijn cb test geeft aan: Zwanger 1-2 weken dus 3-4 weken zwanger ben 4 weken en 1 dag ong. dus klopt wel kruidvat test was bijna net zo donker als controlestreep!!!!! ben zo blij haha testen goed positief en mn ongi is vanacht weg gebleven