Was ik net helemaal blij omdat ik er van overtuigd begon te raken dat deze zwangerschap zou aanhouden, ben ik sinds gisteren weer helemaal diep teleurgesteld en in de put, want het gaat mis, helemaal mis. Ik ben sinds gisteren weer flink aan het vloeien en de symptomen zijn in 1 klap weer uit mn lijf geveegd!:x:x Intens verdrietig en ook erg boos, dat ben ik nu, zo voel ik mij. Zit er ff helemaal doorheen, dit is namelijk de 3e keer in 2 jaar tijd!!!
Wat ontzettend verdrietig, en dan al voor de 3e keer Ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze hele moeilijke tijd!
Heel veel sterkte meid! Loop je al onder de gyn.? Neem aan van wel na 2 jaar proberen! Wat zit de wereld soms toch verschrikkelijk rot in elkaar!
Heel veel sterkte. Bah dat klinkt zo leeg, maar ik hoop dat de mk een beetje goed doorzet, dat je er lichamelijk niet al te veel nasleep van hebt en duim dat het de volgende keer wel goed mag gaan!
Hoi lieve meiden, Dankjulliewel voor de lieve woorden! Hoe het nu met me gaat?? Klote, voel me emotioneel gebroken, heb vreselijke buikpijnen en kan niets doen dan wachten tot het over is. Morgen maar weer een keer naar de arst....hopen dat ik er iets aan heb, evt een echo om te kijken of het idd al uit mn lijf is... *zucht*