Afgelopen donderdag heb ik mijn Mirena spiraaltje laten verwijderen. Sindsdien heb ik last van heel licht bloedverlies. Maar sinds vanochtend heb ik ontzettend buikpijn en echt heel veel bloedverlies. Ik verlies allemaal grote klonten bloed en heb het gevoel dat ik leegloop haha. Is dit normaal? Meer meiden die dit hebben gehad? En naar mijn idee moet dit dan toch een "normale" ongesteldheid zijn?
jee dat beetje bloedverlies is normaal ja maar die klonten? Ik zou dan toch even bellen om te vragen wat en hoe. volgens mij kan een menstruatie niet zo snel na het verwijderen omdat alles op gang moet komen. Ik zou bellen dan weet je het zeker. Ik heb 2 keer een mirena spiraal gehad en beide keren dit niet gehad. succes!
Hoi, Ik heb 1,5 week geleden de mirena laten verwijderen tijdens mijn menstruatie dus ik vloeide al. Maar 2 dagen naar het verwijderen kreeg ik ook last van heel veel bloedverlies, ook met stolsels en dergelijke. de gyn had mij ook verteld dat dit kon gebeuren, naar 2 dagen was dit helemaal over.
maak je geen zorgen ik heb precies hetzelfde gehad, echt het liep eruit, met klonten en al, en ik ben toen wel naar de huisarts gegaan, die zei dat het inderdaad kon met verwijderen mirena dat je veel bloed verliest. bij mij is het n a 1,5 week gestopt en nu is mijn cyclus weer normaal, het heeft in totaal anderhalve maand geduurd voordat mijn lichaam weer een beetje op orde was na verwijdering van de spiraal, heb nu voor het eerst weer, voor mijn gevoel, een normale cyclus. liefs
Nou meiden, ben blij dit te horen. Het bloeden is nog steeds erg heftig maar inmiddels wel ietsje minder dan vanochtend. Ik ben er best van geschrokken. Ik heb de huisartsenpost gebeld vanochtend en ze zeiden al dat ik even af moest wachten en als het eind van de middag nog zo was ik even langs moest komen. Maar dat doe ik maar niet. Het is al minder. Maar is dit nu de 1e dag van een normale menstruatie? Ik kan me niet voorstellen dat dit een bloeding kan zijn door het spiraaltje.
Ik had geen Mirena (koperspiraal) maar de gynaecoloog was bij het verwijderen in de veronderstelling dat ik een Mirena had. Ze vertelde met dat ik na het verwijderen heftig kon gaan bloeden en dat ik deze bloeding moest rekenen als de eerste dag van mijn cyclus. Toen ik aangaf dat ik een koperspiraal had, mocht ik het hele verhaal vergeten, maar misschien heb jij er nog wat aan
Ik heb dinsdag mijn spiraal laten verwijderen totaal geen bloed verlies maar na twee dagen begon ik ook erg te bloeden met veel stolsels heb wel last van mijn borsten dus denk dat dit toch mijn cyclus moet zijn. maar hoop dat het niet telang duurt. wel even wennen om weer ongesteld te zijn na 2,5 jaar niet meer vloeien. groetjes Miranda