En JA!!!! ik mag me hier melden; 12 weken en 2 dagen zwanger!!! Het hoe en waarom....dat houden we liever voor onszelf. Maar mensen, wat zit ik op een roze wolk (wel kostmisselijk, hihihi)!
Nog ff een berichtje... man man ik heb je verhaal ff gelezen en ik "herken" je nu ook! Wat ongelooflijk mooi dat je spontaan zwanger bent geworden en de 12 weken goed hebt gehaald! Ik wens jullie alle geluk toe met jullie eigen wondertje en jullie pleegje... Ik duim voor een prachtig gezond babytje voor jullie!
wauw!! Ik kon het bijna niet geloven toen ik je naam hier zag staan. Onwijs gefeliciteerd en geniet, maar dat hoef ik niet te zeggen denk ik. je maakt me wel nieuwschierig hoor.
Gefeliciteerd, wat goed! Ik had je onderschrift wel eens gelezen en zag ineens dit berichtje en dacht, huh? Maar je bent het dus echt, super!
Nicoletta: wat heerlijk voor jullie! Gefeliciteerd! Je kent me niet, maar ik heb destijds wel jullie verhaal gevolgd. En nu zag ik hier je naam... moest ik toch echt ff lezen! Van harte met jullie grote wonder!! Geniet er maar lekker van!
Van harte gefeliciteerd! Als ik het iemand zó gun is het jou wel! (heb je ooit een tijdje 'gevolgd' )
Dank jullie wel voor al deze lieve berichtjes en pm'tjes!! Ik zit inderdaad enorm op een roze wolk en geniet zelfs van het eeuwige kokhalzen de hele dag. Echt spugen doe ik niet maar dat kokhalzen. Blegh! Van de week zelfs bij de kassa . Echt genant.
Ook hier: Gefeliciteerd lieve Nicoletta!!!!! Zooooo gaaf voor jullie! Ik hoop op een fijne zwangerschap met dragelijke kwaaltjes en een snel groeiend buikje zodat iedereen het kan zien en kan meegenieten met jullie
He!!!!! Nicoletta!!!!! jeetje, ik heb je verhalen steeds gevolgd!!!! En dat je onderschrift toen dat je laatste vlindertje op (vakantiebestemming) was weggevlogen heeft me altijd zo geraakt! En dan TOCH!!!! WAUW!!! Tranen in mijn ogen meid, wat super voor je!!!! En voor je man natuurlijk!!! GENIET GENIET GENIET!!! (ondanks de misselijkheid!) Liefs Loesie