Hoi allemaal Ik zit met een dilemma. We zijn bezig met een cryo behandeling. Nu blijkt dat ik mijn eisprong al heb gehad en dit kan woensdag of gisteren zijn geweest. Nu mogen we zelf beslissen of we de terugplaatsing deze maand door laten gaan. Zou het voor de terugplaatsing echt zoveel uitmaken op welke dag de eisprong is geweest? Dan denk ik maar zo, overal lees je dat de innesteling in een normale situatie plaatsvindt tussen dag 5 en 10, daar zit dus veel verschil in. Stel dat de terugplaatsing dus 1 dag te laat zou zijn, dan zou je denken dat het niet uitmaakt. Nu dus de twijfel, wel of niet een terugplaatsing zondag. We moeten het straks doorgeven...
Oh lastig... Ik heb het ook een keer gehad, alleen wisten we toen zeker wanneer de eisprong was (ik had zaterdag echo, en maandag moest ik pregnyl spuiten, maar had zondag al de eisprong, wat maandag op de echo bevestigd werd). Wij hebben toen de tp toen aangepast, ik had een dag 2 cryo, en die is toen niet doorgegaan, maar een dag 5 cryo konden we toen nog wel goed inplannen.. Maar de arts zei toen tegen mij, dat als ik die dag 5 cryo niet had, de tp gestaakt had geworden. Wat adviseerde jou arts je?
Mijn arts laat de keus bij ons. Mijn eigen lh piek is niet duidelijk, kan maandag of dinsdag zijn geweest. Vraag me af of zondag een tp van een dag 3 embryo dan niet te laat zal zijn
Ja als je eisprong gisteren was, is zondag natuurlijk prima, als je eisprong eergister was.. ja jeetje. Ik weet niet of een dag echt veel uitmaakt.. Heb jezelf het gevoel wanneer hij is geweest? En wat stom dat de arts de keuze bij jullie laat.. hij heeft er toch voor geleerd hij zou je op zijn minst moeten adviseren wat hij denkt dat verstandig is!
Kan je niet aan je arts vragen wat hij adviseert dan? Of wat hij denkt dat de beste optie is? Zelf durf ik er helaas geen antwoord op te geven!
Ik heb haar advies gevraagd maar ze liet het echt in het midden. Lastige keus is het sowieso, maar we hebben ook nog niet afgezegd
Vind het best bizar dat je arts niet kan zeggen wat de beste optie is... Maar ik ken er helaas ook te weinig vanaf om jullie advies te geven. Ben je er al uit?