Hoi meiden!!! Even een vraagje: Eind van de ochtend heb ik een zwangerschapstest van Kruidvat gedaan, 2v 5. Deze was licht positief!!!! YES!!! Vanmiddag voor nog een bevestiging nog een test gekocht, de Predictor (gevoelige van 4 dagen voor NOD) en deze geeft net negatief aan... ik snap het niet... Was eerst heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg blij en nu best onzeker.... Wie heeft dit ook gehad en blijkt toch gewoon zwanger???of misschien niet. Ik lees het graag! Groetjes Claire.
hoi claire . kruidvat 2 v 5 geeft geen vals positief , predictor kan wel vals geven k spreek uit ervaring dus zou er gewoon nog een van kruidvat tegen aan gooien , sucses!!! liefs manuela
En waarschijnlijk is het hormoon in je urine geconcentreerder geweest op de ochtend dan 's middags. Morgenvroeg weer testen, en niet met predictor!!
Ik heb het met de testen van MatCare gehad, gaven ook een "niet zwanger" terwijl de Clearblue zei van wel... heel vervelend. Zou het inderdaad morgenochtend nog even proberen. Succes!!