Ik heb nu de chicco liteway. Gekocht op 20-08-12 maar na 2 week had ik het gevoel dat er een slag in het wiel zat wachter waardoor hij gaat zwalken. Van de week ben ik dus terug gegaan en heb een nieuwe gekregen. En nu heb ik weer hetzelfde idee dat hij zwalkt. Morgen ga ik er mee terug. Ik mag ws dan een ander kiezen of mijn geld terug. Wat is nu echt een goede buggy en waarom ?
Bij hebben de quinny zapp en vind die erg leuk omdat hij licht is, heel wendbaar, bestuurbaar met 1 hand. Nadeel vond ik wel dat zoonlief er in het begin precies wat in hing, maar met groter worden zit hij er natuurlijk beter in. Neemt ook maar heel weinig plaats in als hij opgeplooid is. Heeft maar 1 stand, maar dat vind ik niet erg. Anders namen we de kinderwagen met buggyzit.
Hier de maclaren xt techno Zeer tevreden zijn we er over,heb ook de bugaboo Frog,maar die loop nog lang niet zo lekker als de maclaren
Ik ben erg tevreden over de Nuna Pepp. De buggy is met 1 hand te besturen (heel licht), makkelijk wendbaar, de bekleding is makkelijk te verwijderen en kan in de wasmachine. Erg handig is het extra zonnekapje die je uit kan trekken waardoor je kindje niet in de zon zit. D.m.v. ritsen kun je hem in 3 standen zetten. Kortom helemaal top! Nadeel is wel dat hij erg duur is, bijna 200 euro.
hier een titatium snooze....ben dik tevreden alleen 1 nadeel: voor lange mensen zijn de handvaten erg laag. Maar hij kan mee op de fiets en is zo compact en makkelijk (en wel hip )
Wij ook n McLaren maar dan de Quest... Super wagen, we gebruiken de kinderwagen (quinny) nu helemaal niet meer! Handigst is dat ie helemaal plat kan en ook alles daartussenin... Met 1 hand te verstellen. Ze slaapt er echt heerlijk in! Was even een investering, maar die haal je er met gemak uit zo'n super wagen is het!
quinny zapp, of de quinny zapp extra als je meerdere standen wil.. ideaal. klein opvouwbaar, licht, bestuurbaar met 1 hand. Nadeel: klein mandje onderin. Ik heb er een netje nu extra aan hangen.
Quinny zap vind ik echt een afrader. Ik heb hem alleen omdat hij heel klein is, maar ik pak liever de draagdoek als de buggy. Het is een rammelbakje, hobbelt alle kanten op, is laag ( mn man loopt er niet achter ) alleen, ja hij is heeeel klein dus daarom gekocht. Mn ouders hebben een mac laren techno XR, ik vind hem al 10x beter als de zapp maar nogsteeds vervelende wieltjes. Ik denk zelf eigenlijk dat er geen fijne buggies zijn, voor prettig rijden en zitten zal je toch de kinderwagen moeten hebben, en voor compact en makkelijk de draagdoek of ergonomische draagzak op je rug. En dan de boodschappen in de buggy
+1 Wij hebben ook Nuna Pepp, alleen 1 maand gebruikt (Vakantie) Hier in NL gebruik gewoon mijn Stokke. Maar Nuna Pepp is hele mooie wagen! Alleen jammer hij staat nu gewoon in ons kelder
Manlief is 1.93m en loopt heel graag achter de zapp... Denk dat dat wat van persoon tot persoon afhangt. @ gebakje: Hier ook een netje eraan gehangen om iets in te kunnen stoppen.
Die van mij is ook lang, 1.92 en die loopt ook altijd achter de zapp. (ik heb wel het model uit 2012, weet niet of het nog uitmaakt)
dit dus! "nadeel" van de prijs vind ik dan weer meevallen, odmat je em eigenlijk snel kan gebruiken omdat ie helemaal plat kan....en dus lang gebruik van kan maken.. ook als je bijv nog graag een 2e zou willen ...haal je de kosten er wel snel uit hoor..
Wij zijn tevreden over de zapp... Maar het blijft een buggy en t kan niet op tegen de quinny buzz met buggyinzet, dat loopt toch veel beter, zit ze beter in. Maar ja, een buggy is soms echt handiger. We moesten er 1 hebben omdat de tweede op komst is en we voor onze dochter wel iets erbij moeten hebben voor als we wat langer gaan lopen. De keuze was al snel op de zapp gevallen, helemaal toen prenatal de blackline in de aanbieding had voor 115euro we hebben voor de baby de quinny moodd blackline gekocht, dus matched mooi Ik zou dus zeggen, de zapp. En eventueel de zapp extra voor als je ook een ligstand wilt.
Ik ook, echt top ding! Was ook de beste koop volgens de consumentenbond. Dus ik zou weer terug gaan, misschien heeft die zaak een slechte lichting binnen gehad ofzo?
Wij hebben de safety first, in 2011 beste koop volgens de consumentengids. Kost volgens mij rond de 70 euro. Beste Buggy | Bekijk de buggy test en vindt de beste! Succes!
Wij hebben een koelstra Simba. Ik vind het een fijne buggy. In verschillende (lig) standen te zetten en lekkere grote zonnekap. Hij kan eventueel ook op de fiets mee. De prijs is ook goed te doen, we hebben al een dure mc mura dus ik wilde echt geen 300 euro uitgeven aan een buggy voor erbij
Deze vraag wordt vaker gesteld, maar ik blijf zeggen wij zweren bij de Peg Perego Pliko P3. Oerdegelijk, ook als ze zwaarder worden dan 15 kilo, rijdt prettig en soepel, kan nog een kind achterop staan op het treeplankje. Vooral de degelijkheid spreekt ons aan, na zo'n 4 PRUTbuggies te hebben gehad (waaronder de Quinny Zapp, grootste klerebuggie ooit gemaakt, voelde me zowat dronken zo'n instabiel zwalkding met een slecht zittend mini zittinkje..) Verder heeft de Pliko P3 een verstelbare zitting die tot in de slaapstand kan en kan de hoogte ook versteld worden, erg handig gezien het feit dat m'n man bijna 2 meter is en ikzelf 1,68 Niet goedkoop, maar wel elke euro waard vind ik. Dit is 'm trouwens.. Peg-Pérego - sportkinderwagen met dakje Pliko P3 Compact Classico Newmoon - Peg-Pérego - Babies"R"Us