Hoi meiden, Even een vraagje. Ik zat net op de bank met mijn zoontje op schoot en die wilde mij heel graag als klimrek gebruiken. Ik kreeg daarbij flink hard zijn knie in mijn buik. De knie waar hij zich mee afzette. Dit zeg maar ten hoogte van mijn baarmoeder. Ben nu 10 weken zwanger en ik weet dat het allemaal heel goed beschermd is, maar het doet echt zeer. Het is nu een half uur geleden en de pijn is iets minder fel, maar trekt niet weg. Moet ik me zorgen maken denken jullie. Ik ga zo even met mijn zoontje lekker onder de douche, misschien wordt het daar iets beter van.
Het gaat na de douche als een stukje beter. Kijk het even aan, mocht ik er morgen nog last van hebben, kan ik altijd nog bellen.
Als het goed is zit je baarmoeder nu nog achter je schaambeen. De kans dat je daar dus een knietje in hebt gekregen is dus heel erg klein. Maar daarbij vind ik wel dat wanneer je twijfeld zeker even de vk op kunt bellen om te vragen of het kwaad kan. Daar zijn ze immers voor en dat is ook beter voor je gemoedstoestand.
Ik denk ook niet dat het kwaad kan, de pijn is al een heel stuk minder, misschien heeft de schrik ook mee gespeeld en een over bezorgde man die vond dat ik naar de vk moest bellen
Fijn dat het weer iets beter gaat. En inderdaad kun je door de schrik een beetje angstig worden. En wat die overbezorgde mannen betreft. pfff (maar wel lief)