Fijn om dit te lezen, ik ga ook altijd bijna direct naar de wc na het klussen en zat me af te vragen of dat niet erg is. Zo te lezen niet dus... !
Ook ik ga gelijk naar het toilet,volgens mij maakt het niet zoveel uit,hij moet maar net goed raak schieten in 1x,ik geloof niet dat als je blijft liggen alsnog raak geschoten wordt?
Maakt niets uit. Er komt voldoende sperma daar waar 't wezen moet wat niet meer terugloopt. Ik blijf ook meestal wel ff een paar minuten liggen, maar gewoon om nog wat na te knuffelen. Maar dan ga ik ook naar de wc en even mezelf wassen. Ik moet idd ook altijd plassen als we gemeenschap hebben gehad dus zou niet eens kúnnen blijven liggen.
Ik ga ook altijd direct naar het toilet. Heb ook niet het geduld om dan nog een half uur ofzo te moeten blijven liggen. Denk ook niet dat het iets uitmaakt.
wat fijn om te lezen dat ik na het vrijen niet eerst lang moet blijven liggen, want ja, het voelt niet erg lekker aan als daaronder vanalles uitloopt.
Volgens mij is het ook beter om na de sex naar de wc te gaan. Ik heb het juist niet gedaan nadat we geklust hadden de laatste paar keer en ziedaar, ik had een blaasontsteking te pakken! Voortaan ga ik na de sex gewoon weer naar de wc (zonder al te lang te blijven liggen).
Ik heb ook al eens blaasontsteking gehad en kreeg ook als advies om direct na het vrijen naar de w.c. te gaan. (+veel thee drinken en zo min mogelijk plassen! alsof je dat kan met blaasontsteking!) gr.
Als je er gevoelig voor bent krijg je idd prompt blaasontsteking als je te lang blijft liggen na gemeenschap. Ik heb het gelukkig nog nooit gehad, maar een vriendin van mij is er erg gevoelig voor en ook zij kreeg van de HA het advies direct na de gemeenschap te gaan plassen. Daarna heeft ze het nooit meer gehad.
ik blijf hooguit een paar minuten liggen (uitblazen ) voorde gein tilt hij mijn benen wel eens op bij mijn enkels en 'schud' het dan naar binnen, dan lachen we erg hard. En daarna gewoon naar de wc... Miek
Ik blijf lekker bij m'n mannetje liggen! Heb altijd een handdoek bij de hand! Gelukkig houd ik er geen blaastontsteking aan over... Maar als een zaadje er 2 dagen over doet om het eitje te bereiken, dan is het dus te laat als je pas klust als je je eisprong hebt? Of is dat niet logisch?
ik moet ook altijd plassen na het sexen dus ga ook meetal na 1 minuutje naar de wc toe meestal loopt dan al het sperma eruit en zegt zijn manetje 'nou lekker dan daar gaan onze kinderen' (hij heeft altijd humor om dat soort dingen) liefs bianca
Ik ben steeds expres blijven liggen, terwijl ik normaal gesproken meteen ga plassen. Effectief, want ik ben in de tweede maand proberen zwanger geraakt... maar... ik heb meteen een blaasontsteking opgelopen die ontaarde in een hardnekkige nierbekkenontsteking. Ik doe dat dus nooit meer. Volgende keer gewoon weer meteen plassen... Het schijnt namelijk ook onzin te zijn om te blijven liggen. Het lijkt alsof je alles kwijt bent als je naar de wc gaat, maar de snelste zaadjes zijn dan allang diep genoeg doorgedrongen. Alleen de losers druppen eruit zegmaar...
Oeps ik blijf ook een tijd liggen, handdoek er bij en haha niet lachen maar heel soms 'haak' ik mijn voeten even hoog aan ons spijlenbed, alsof ik in de lucht ga fietsen haha. Daar maken we dan grapjes over tijdens het uitrusten hihi. Moet er niet aan denken om het zo te verliezen, net dat ene celletje, wat uitglijdt daar binnen. Het zou maar de juiste zijn hihi. Maar ja..zeker heel glad bij mij daar binnen want het is nog niet gelukt.
Voorheen ging ik ook altijd meteen naar de wc. Sinds we zwanger willen worden blijf ik altijd even liggen. MIsschien voor sommige een beetje raar maar ik heb een inlegkruisje naast me klaar liggen, omdat ik dan even moet blijven liggen. Zo is mijn onderbroek niet helemaal onder de sperma Zo kan ik ook iets langer blijven liggen..
mijn gyn heeft me altijd op het hart gedrukt meteen naar de wc te gaan na het vrijen, dit ivm hygiene en infecties. even een stukje vanuit mijn boekje: Peeing after sex washes out sperm and prevents pregnancy - false! For a start, urine exits the bladder through the urethra, which lies in above of the vaginal opening. Which means any sperm in the vagina won't even get wet when you wee -----
Ik heb gister ook maar voor de zekerheid niet lang er na een bezoek aan toilet gebracht. Ben bang tegen blaasontsteking aan te zitten anders op het moment dat het DE klusdag is.