Zo onzeker! Bandenpijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door jenniferko, 2 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jenniferko

jenniferko Nieuw lid

2 sep 2009
    2
    0
    0
    student
    limburg
    Hallo,
    Ik ben nieuw hier.
    Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik zwanger ben ( ben 4 dagen over tijd). Heb 28 juli miskraam gehad.
    Nu heb ik vandaag pijn in mijn onderbuik gekregen. Vooral tijdens lopen. Ben nu onzeker of zwangerschap doorzet of dat het weer een miskraam wordt of een EUG. Of is het gewoon bandenpijn?:(

Hoop dat iemand mij kan geruststellen.
    Groetjes Jennifer

2. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Als je het alleen tijdens het lopen heb, is het denk ik bandenpijn. Had ik ook al vroeg in de zwangerschap en nu nog altijd.
    Hou het even in de gaten en bel anders even de vk.
    Succes!

3. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    heb ook met vlagen die zeurende pijn bij mijn baarmoeder. dit is mijn tweede zwangerschap en zou de bandenpijn moeten zijn, maar als ik het morgen ook de hele dag heb, net zoals vandaag ga ik wel voor de zekerheid ff bellen met de vk. kan me niet herinneren dat ik dit bij de eerste ook heb gehad. vergeet je toch weer erg snel. overigens heb ik geen miskraam oid gehad. enne, die onzekerheid, ik word er gek van. moet nog 1 week wachten op de echo, pffffff
    succes

4. Belle84

Belle84 Lid

9 jul 2007
    92
    0
    0
    Hoi Jennifer,

Ik ben ook heel pril zwanger. Ook ik heb al bandenpijn bij het lopen en fietsen. De pijn zit aan beide kanten naast mijn baarmoeder. Ik herken het van mijn vorige zwangerschap.

Ik snap dat je onzeker bent. In het begin weet je toch nooit welke kant een zwangerschap uitgaat. Ik heb voordat ik zwanger werd van mijn zoon ook een miskraam gehad.

Probeer naast je onzekerheid ook stiekem een beetje te genieten van de mooie gedachte dat je misschien straks een frummeltje in je armen houdt. :)

Liefs van Belle

5. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hoi.

die pijn kan zeker bandenpijn zijn hoor ik had er ook meteen last van tot wel rond de 20e week en iedere keer als de kleine een groeisurt heeft heb ik er weer last van.
    Even afwachten en anders gewoon de vk bellen hoor

6. Lady K

Lady K Bekend lid

7 aug 2009
    652
    0
    0
    Ik weet net dat ik zwanger ben (3 dagen) en heb vanaf voor mijn nod al een zeurderig gevoel vlak bij mijn liezen en dat is gebleven. Ook heb ik daar af en toe een steekje. Maar ook achter mijn schaambot (baarmoeder) steekt het soms even kort en duidelijk voelbaar. Maak me een beetje zorgen of dit kwaad kan.....

Deel Deze Pagina