Baby (6weken) ineens niet meer in eigen bed slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Eonah, 27 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Onze dochter wil sinds afgelopen zondag ineens absoluut niet meer in haar bed slapen. De 2 weken daarvoor ging het juist erg goed, dan bracht ik haar naar bed speentje erbij en moest dan soms nog 1 of 2 keer terug komen voor een aai over de bol of het speentje terug stoppen.
    Maar vanaf afgelopen zondag is het ineens drama! Zondag, maandag en vandaag heeft ze elke dag slechts 0,5 tot 1 uur in haar bed gelegen, na behoorlijk geduld van mijn kant (0,5 - 1 uur steeds even terug komen, troosten en weer gaan). Maar dat was echt het maximale.

Vanmiddag toen ik haar in bed legte was het direct brullen alsof ze vermoord werd in haar bedje kreeg ik haar op geen enkele manier meer stil. Even laten huilen of dat niveau van huilen (ze lijkt echt in blinde paniek) lijkt me ook niet echt verstandig.. :/

Gevolg, ze slaapt wel in de draagdoek dus daar loop ik maar de hele dag mee rond maar ik hoop niet dat ze dit weken (maanden) vol gaat houden want dat kost wel erg veel energie!

Snachts slaapt ze bij ons in bed en is er vooralsnog geen probleem maar het is natuurlijk wel de bedoeling dat ze naar haar eigen bed gaat ook straks snachts ;)

Hebben jullie nog tips of ervaringen die me mss weer wat moed geven dat het echt over gaat?? ;)

2. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Klinkt als regeldagen, dan zoeken ze opeens veel meer lichamelijk contact.

3. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Yup, regeldagen :) Was hier ook rond de zes weken.

4. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Inderdaad regeldagen en volgens mij zo'n sprongetje als je het boek gelooft. En daarbij ze is 6 weken! Lekker bij je houden, gaat vanzelf weer goed.

5. Eonah

Eonah Actief lid

7 feb 2011
    464
    0
    16
    Lelystad
    Hmm, maar regeldagen zonder meer te willen eten? Daar had ik nog even niet aan gedacht..

Ik heb haar nu in een doek gewikkeld, en rekbare, maar zodat ze minder kan spartelen met haar armpjes, et voila ze slaapt nu al ruim een half uur in haar bedje... Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina