ovulatietest action

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door lovejay, 9 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Dames,
    wie kan mij helpen???
    Dinsdag 21 oktober mirena verwijderd en die dag lichte bloeding gehad. Donderdag had ik wat druppeltjes bloedverlies gehad en donderdag nacht werd ik wakker Door waterig/slijmerige afscheiding waardoor ik dacht nouuuuuu mischien eisprong? Had die donderdag avond ook wat steekjes in mn liezen gehad.
    Zondag 2 november test gedaan negatief. Donderdag test gedaan en ook negatief. Nu dacht ik laat ik eens bij action een ovulatietest halen om te kijken hoe het nou zit want ik ben nog steeds niet ongesteld geweest na het verwijderen. Nu zag ik tot mijn verbazing dat donderdag een licht streepje te zien was, vrijdag was deze nog lichter en gister bijna niet te zien. Is het dan mogelijk dat ik afgelopen week dan mijn ei heb gehad en weten jullie misschien Hoe lang na je ei de testen lichter worden? ik heb dus geen idee wanneer ik nou mijn ei gehad zou moeten hebben omdat ik natuurlijk te laat was met testen en het spontane actie was😊 ben benieuwd of jullie enig idee hebben wanneer mogelijk het ei gesprongen zou kunnen zijn.. ik hoor graag van jullie wat jullie denken.

2. Jynn

Jynn Fanatiek lid

21 nov 2011
    1.054
    0
    0
    Hoi, ik heb geen ervaring met de ovulatietesten van de action. Maar na het verwijderen van mijn mirena ben ik ook niet meer ongesteld geworden en was ik meteen zwanger. Waarschijnlijk zou mijn ongesteldheid net voorbij zijn geweest.
    Je eisprong is 24-48 uur na je piek op de testen. Dus het zou heel goed kunnen dat je ei net is geweest. Je wou dan 2 weken erna ongeveer ongesteld moeten worden. (of niet natuurlijk :))
    Succes!

3. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Het kan best zijn dat je hem gemist hebt ja.
    Je had elke dag moeten testen, dan had je het geweten ;)
    Kan ook best zijn dat ie nog komt aangezien je mirena er net uit is en je dus geen idee hebt van hoe je cyclus zal zijn.

Dus eigenlijk is er niks zinnigs te zeggen, sorry.

Je kan over een dag of 12 een zwangerschapstest doen, mits je niet ongesteld bent geworden.

Helaas even afwachten.

4. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Je ovu testen kunnen schommelen dus als je niet elke dag getest hebt is er helaas niks over te zeggen.
    Helaas toch even afwachten

5. lovejay

lovejay Bekend lid

19 sep 2014
    728
    455
    63
    Heej meiden bedankt voor julie reactie... ik was ook niet van plan om met ovu testen aan de gang te gaan maar meer nieuwsgierigheid omdat ik nog niet ongesteld was,negatieve testen had en wel van alles dacht te voelen heb ik ze gehaald 😉 om toch ff te checken hihi..

Deel Deze Pagina