ik heb zulke testen ook vaak gehad voor mijn dochtertje en was toen niet zwanger toen ik zwanger van haar was kon je het verschil echt wel zien veel duidelijker de streepjes je heb gewoon een in droog streep
ja dus? daar is een forum toch ook voor?? en niet om verantwoording af te leggen waarom je er wel of niet bent.. pfff... hoeveel mensen doen wel niet alleen mee voor het win topic, ga daar ff lekker lopen klagen. Ik zie niks op de test.
Vind het ook wel een beetje sneu voor TS. Aan alles (ook haar nickname) merk je dat ze ontzettend graag zwanger wil zijn van nog een kindje. Ik zie ook niet zoveel Zouzograagnog1. Twee weken geleden heb je een bloedtest laten doen. Waar zat je toen in je cyclus? Wanneer heb je je eisprong gehad? Twee weken geleden negatieve bloedtest, is toen nog niet zwanger. De enige mogelijkheid is dat je daarna pas je eisprong hebt gehad en nog niet op je NOD zit. Aan je onderschrift te zien is de duur van je cyclus ook onduidelijk. Ik zou wat minder gaan testen en in jouw geval alleen maar met de CB Digitaal testen. Die zijn wat duurde, maar dat is voor jou beter omdat het je geen loze hoop biedt wat betreft indroogstreepjes! Verder hoop ik dat je grootste wens nog in vervulling mag gaan.
Reageer hier maar een keer op. Want als je eens goed had gelezen bij andere topics zie je dat daar alleen maar testen van zwangerschap voorbij komen en tussen door ovulatie testen. Dezelfde dag nog. Mijn advies was alleen goed bedoeld voor haar omdat ze zichzelf helemaal gek maakt zo. Nee jij leest een ding en knalt er meteen tegen mij. Net als in andere topics... Beetje jammer dit. Weet gelukkig hoe ik zelf ben, en hoe dit opgepakt word door jou is een beetje jammer dan. Forums zijn er ook ook je mening te geven. Die geef jij toch ook?? Was de allereerste keer dat ik dit melde. Andere toppics reageerde ik netjes erop bij haar,
Ik zie het niet meid.Neem mijn advies ter harte die ikje in pb heb gegeven.Ga praten met de gyn,over wat er eventueel nog mogelijk is voor jullie.Ik merk aan alles dat jullie gewoon nog heel graag willen,maar het niet doen omdat de gyn het afgeraden heeft.Ga er over praten met die man,leg je wens uit,en bespreek wat de mogelijkheden en risico's zijn.Het is zonde als het straks echt te laat is.
Het is vooral ook de frustratie denk ik. Ik heb al zo vaak gereageerd op topics van TS. Dingen uitgezocht en adviezen gegeven en dat wordt keer op keer in de wind geslagen of genegeerd. Om daarna dan weer zo'n topic als deze te lezen. Mijn gedachte: daar gaan we weer. Ik vind het jammer dat TS niet lijkt te luisteren naar de reacties die er hier op het forum gegeven worden.
maar jij gaf geen mening, jij concludeert. "jij ziet haar verder niet" is geen mening. En dat wij misschien verschillen van mening, prima. Daarnaast heb ik alle topics van haar gelezen/gevolgd dus ja ik weet wel wat er wel/niet voorbij gekomen is.
Snap dat het misschien zo over gekomen was, was niet zo bedoeld. En al vaker op haar gereageerd. Is jammer want we bedoelen het allemaal goed met haar.
Ja weet ik, het is ook jammer dat ts niet inziet dat ze geduld moet hebben en dat zij waarschijnlijk altijd een streepje zal plassen op een kv test net zoals ik altijd streepjes heb op een z&w kids test..
Bedankt voor alle reacties in ieder geval allemaal Vooral voor de positieve, daar heb ik meer aan. Ik heb de test gedaan vanwege mijn man, en ja die wilt ook zo graag. Kan heel goed aannemen dat ik een streepjes/indroogstreepjesplasser ben. Ben momenteel aan de pil en was er absoluut niet meer mee bezig heb het losgelaten maar vanwege manlief omdat ik zo was aangekomen zei hij dalijk ben je zwanger en heeft hij testjes gekocht. Denk zelf niet dat ik zwanger ben maar vond de testen zo vreemd met die streepjes. Of we naar de gyn gaan moet ik nog even bespreken ben met een studie gestart. Lieve groetjes allemaal!
Ach lieve meid, als je het losgelaten had, had je die test niet gedaan.Ik zou echt nog eens goed nadenken, je hebt qua leeftijd niet zoveel tijd meer.Straks Zit je in de overgang en denk je, had ik toen maar...en dan is het te laat.
Hoi Pipo, je hebt wel een punt hoor, had graag heel graag nog 1 gewild maar alles is zo ingewikkeld. Ga nog eens erover nadenken en praten met ml.
@TS je bent inmiddels weer aan de pil? Ik snap er helemaal niets meer van... Je springt echt van het een op het ander. Zwangerschapstest, ovulatietest, aan de pil, zwangerschapstest... Het volgt elkaar in zo'n razend tempo op... Dat kán niet en het is niet gezond. Niet voor je hoofd én niet voor je lijf. Je moet jezelf echt een beetje onder controle krijgen hoor. Ik weet niet wat er precies is waardoor je zo doet, maar het is echt niet oke. Ik zou eens met iemand gaan praten. En dat adviseer ik met de beste bedoelingen.
Dat begrijp ik eigenlijk ook niet. Daarbij vertelt ze ook dat haar man ook graag nog een kindje wil (net als zij) en hij koopt zelfs zwangerschapstesten voor haar. En intussen slikt ze gewoon weer de pil?
Nou ik ben gewoon klaar met TS, want het is het zoveelste en telkens veranderd het verhaal... Ik zit meer te denken aan een ander probleem dan graag een 2de kindje willen... TS, meid zoek hulp... Je vraagt er tussen de regels door zo duidelijk om, maar wij kunnen je niet helpen blijkt. En telkens een andere topic openen in de hoop daar de aandacht te krijgen die je nodig hebt, werkt niet. Het gaat er hier niet om dat we het je niet gunnen, maar als ik weer een topic lees van een wanhopige moeder is spe en er dan weer achter kom dat jij het bent, word ik er een beetje moedeloos van. Je spreekt jezelf in diverse topics tegen daardoor verlies je ook je geloofwaardigheid en daarbij dus mijn aandacht... Ik wens je sterkte...