Normaal gesproken heb ik altijd zo een 2 dagen ei pijn aan 1 kant, dit had ik een paar dagen terug aan de linkerkant, echter heb ik sinds vandaag ook eipijn aan de rechterkant, wat kan dit zijn? Is het mogelijk dat ik aan beide kanten een ei heb? En kan her dan kloppen dat het andere eitje een paar dagen later komt? M'n banner klopt niet echt ik heb altijd een vroege Eisprong en lange lf door progesteron gebruik.
Dat ligt er aan. Spuit jij iets? (Gonal of menopur ofzo) bij de gestimuleerde cyclus kun je aan beide kanten meerdere eitjes hebben in verschillende maten... Bij een natuurlijke zal het ook wel kunnen, op natuurlijke wijze raken sommigen immers ook in verwachting van een tweeling...
Pearl je kan best aan beide kanten een ei hebben. Iedere cyclus is namelijk anders. Ik heb toevallig gisten een echo gehad en ik heb gewoon 3 eitjes deze cyclus en dat zonder medicatie. Wist ook niet wat ik hoorde dus het is goed mogelijk!
Ik gebruik deze maand niks kwa medicatie en heb deze maand ook geen uitgangsecho dus zeker weten kan ik het niet, had dit niet eerder meegemaakt alleen de cyclus na m'n miskraam maar dacht dat het toen kwam omdat alles misschien gevoeliger was toen. Oh wat apart hè jon1978, mag jij gewoon aan de klus? Trouwens wat een intensieve banners hebben jullie beide... Wij gaan volgende maand met IVF beginnen, hebben we heel lang voor ons uit geschoven maar op de natuurlijke wijze gaat hem denk ik niet meer worden en clomid mag ik niet meer wegens ernstige bijwerkingen, ben hier overigens wel zwanger mee geworden met mijn miskraam op natuurlijke wijze vandaar dat wij het hierna nog een jaar natuurlijk hebben geprobeerd.
Pearl nee wij doen hopelijk deze maand een cryo to het is de laatste dus spannend of die goed ontdooit! En we klussen ook nog rond de eisprong al is het maar voor het idee! Gebruik al jaren geen conceptie dus geloof niet dat het nu wel zo zal lukken.
Kan aan beide kanten een ei zitten, kan ook doorstralen naar de andere kant; heb ik ook wel eens gehad.