Wat lek ik nou?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door Channel, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Pffffff wordt er niet goed van heel de avond lig ik al wakker. Al bijna tig keren opgestaan om te plassen!:x En heel de avond vraag ik me af wat er zo lekt! Is het urine, waterige afscheiding, vruchtwater. Heb de blaastest gedaan door op mijn hand te blazen maar volgens mij komt er niks. Heb zitten ruiken maar ik ruik geen urine. En tja afscheiding het schijnt vaker voor te komen dat het waterig wordt maar het ruikt niet naar afscheiding. Ben bang om te bellen want tja straks is het maar urine staat het zo stom dat ik dat niet heb kunnen ruiken. Echt zo hinderlijk! Ik wel een maandverband in maar het is zo waterig dat het langs (achter gleufje, stuit) mijn kont toch mijn ondergoed en bed vies maakt!

Dit is zo irritant! En het ergste van alles is dat ik niet hoop dat het vruchtwater is want het is nog te vroeg! Pffffffff.......

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als je het echt niet weet, moet je de verloskundige bellen. Ik heb al week of 2 zelfde probleem, ik lek, het is geen urine, de gyn zegt dat het afscheiding is, dus dat zal dan ook wel, het ruikt ook niet naar vruchtwater want dat ruikt heel zoet, maar toch blijf ik twijfelen omdat het zo dun is, irritant he?

3. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Ik zou de verloskundige even bellen. Misschien dat zij je gerust kan stellen.

4. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Bel je VK. Het zou ook gewoon heel veel waterige afscheiding kunnen zijn. Had ik ook de laatste tijd van mijn zwangerschap. Ik voelde het gewoon lopen. Zo weird.

5. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Hi dames,

Bedankt voor het reageren. Ik mag vandaag effe langskomen en dan gaan ze effe kijken. Dus dan weet ik meer. Pffffff zo eng hoor! En je wilt ook niet zo overbezorgd en onervaren overkomen want dit is al inmiddels mijn 4de zwangerschap. Nou jullie horen het wel!

Groetjes

6. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Weet je al meer?

7. Channel

Channel Lid

29 dec 2009
    62
    0
    0
    Hi dames,

Geen vruchtwater maar waterige afscheiding. Gelukkig! Nu moet mijn puk nog effe wachten en straks is hij van harte welkom

Nog bedankt voor alle steun

8. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Gelukkig maar! Succes de laatste weken!

9. Lola83

Lola83 Actief lid

6 jun 2011
    424
    208
    43
    Vrouw
    Ik had vannacht een natte broek, dus ben naar de wc gegaan. Komt er ineens een hele plens uit terwijl ik niet aan het plassen was. Bij het afvegen wat rozig slijm, wat ik de hele zwangerschap niet heb gehad. Toen ben ik weer gaan liggen en toen voelde ik het weer lopen. Ik heb mijn man wakker gemaakt en ik heb een maandverband omgedaan. Om 7.00 uur heb ik gebeld met de verloskundige. Deze heeft zojuist vastgesteld dat het vruchtwater is en dat de vliezen gebroken zijn! Dus ik ga vandaag of morgen bevallen... gek idee hoor!
    Het komt er dus niet altijd met een hele plens uit, dat komt omdat mijn kindje al volledig ingedaald is. Nu zit ik te wachten op de weeën.

10. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    @ TS: gelukkig dat het geen vruchtwater was! Toen ik dat had waren mn vliezen wel gebroken, maar ondanks dat er best wat lekte vond ik het toch lastig om te achterhalen waar het nou vandaan kwam (urine of vruchwater?). Toen heb ik manlief gevraagd om even te kijken, en die kon toen bevestigen dat het géén urine was. Even genant, maar wel verhelderend. Wie weet een tip voor over een tijdje ;)

Deel Deze Pagina