Anders dan anders

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door zomaar, 27 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ik ben alweer ongeveer 5 maanden aan de pil, vorige maand toen ik bezig was met de laatste pil week kreeg ik 2 dagen tussendoor een beetje Bruin/rood verlies (dacht nou nou dat moet wat beloven dat de ongi niet op zich kan laten wachten maar bleef maar een klein beetje)... Toen ik mijn stopweek had toen duurde het 3 dagen langer voordat ik eindelijk ongesteld werd :confused: Nu ben ik weer zo'n anderhalve week bezig met een nieuwe strip en heb ik ineens weer een beetje bruinverlies... Het is gewoon anders dan anders, zou het gewoon een beetje onregeld zijn of zou ik zwanger zijn (heb alles wel netjes optijd geslikt etc) en dat daarom alles anders is?

(ben zelf door de pil heen geboren :) )

Liefs Zomaar

2. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Tja Zomaar, het zou zomaar kunnen natuurlijk! Je zou er toch eens een testje tegenaan kunnen gooien?
    Maar het kan ook gewoon eens gebeuren dat je tussendoor wat bloedverlies hebt natuurlijk.
    Er is maar 1 manier om erachter te komen! Succes!

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik denk ook dat alleen een test meer duidelijkheid zal kunnen geven.
    Je hoort toch vaker dat mensen door de pil heen zwanger worden.

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik had precies hetzelfde, en ik bleek toch zwanger te zijn!

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    En heb jij wel "gewoon" bloedverlies gehad in je stopweek?

6. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Nou ik word er gek van! Ik heb alweer 2 dagen bruinverlies... Toch maar een testje gedaan (stel je voor je bent zwanger en weet het niet, lekker wijntjes drinken geen foliumzuur :confused: etcetc.) maar negatief.
    Ik ga na deze strip stoppen met de pil want zo schiet het ook niet op voor mijn gevoel, lijkt wel alsof alles juist door de war gegooid zo.

En ach kan ik alvast ontpillen voor de 2de en mag mijn mannetje tijdelijk een jasje dragen ;) Zo niet, dan sla ik het ontpillen gewoon over :D

Maar wat een troep die pil... pffff....

Deel Deze Pagina