Hallo, Mijn titel zegt het eigenlijk al. Ik geef nu ruim zes weken borstvoeding en sinds zo'n twee weken doet dit pijn aan mijn rechter borst. Het is een scherpe/branderige pijn die na ongeveer een minuut komt. Na het voeden blijft er een soort jeukerige pijn aan mijn tepel over. Aan mijn tepel is echter niks bijzonders te zien. Hij is mooi rond en de kleine hapt goed. (Temindte, zo is het mij "geleerd". Zie foto) Bij mijn dochter heb ik 3,5 maand volledig gekolfd. Toen heb ik hier geen last van gehad. Wel meerdere ontstekingen gehad. Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Want ik zie er nu steeds tegenop om de rechter borst te geven. Alvast bedankt. Groetjes, Sandra
Hoi Sandra, Dank je voor de prachtige foto! Een branderige/stekende pijn kan passen bij Spruw. Ga voor de zekerheid even langs bij je huisarts om dit te laten beoordelen. Mocht dit het geval zijn, dan is het raadzaam om jullie beide te laten behandelen, omdat je elkaar anders steeds weer blijft aansteken. Groetjes Saskia
Hoi.. Ja, heerlijke foto hè! Ik ben ook erg trots! Wat bijzonder om je kindje te mogen en kunnen voeden. En dan te zien hoe goed hij groeit op mijn melk! Wauw.. Bedankt voor het antwoord. Gelukkig is de pijn vanzelf weg gegaan. Heel apart. En wat het nu geweest is? Kan spruw vanzelf weer over gaan? Groetjes Sandra
Hoi, ja, spruw verdwijnt vanzelf maar dat duurt vaak lang. Gelukkig voor jou is het nu over Prachtige foto inderdaad en wat mooi om te zien he, dat zo'n kindje helemaal op jou kan groeien! Geniet!