nog heel dikke en pijnlijk buik na keizersnee

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door muppet83, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    hoi,

twee weken terug heb ik een keizersnee gehad. ik heb echter nog een zeer pijnlijk buik en lijk nog ruim 5 maanden zwanger. wie heeft hier ook ervaring mee?? het ziet er echt niet uit.....

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Geen ervaring mee.
    Voor mij is t nu 3 weken terugb en alleen rondom de wond s t nog een beetje dik en gevoelig.
    Als je t niet vertrouwt zou k ff bellen!

3. Lady7

Lady7 Niet meer actief

als je het niet vertrouwd zou ik inderdaad even bellen!

bij mij is het nu 3 maanden geleden, ik heb nog wel af en toe last als ik druk geweest ben. Ik weet wel dat ik heel lang alleen maar in wijde pyama broeken kon lopen omdat het anders pijn deed. Laat staan onderbroeken :) denk dat ik nu een maandje me positiebroeken weer aan kan..

4. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Het is nog maar twee weken geleden hè..
    Het schijnt regelmatig voor te komen bij een keizersnede dat je heel lang een opgeblazen buik houdt.
    Toen ik vier dagen na de keizersnede het ziekenhuis uitliep kwam ik een bekende tegen die vroeg of ik nóg niet bevallen was...het zag er inderdaad uit of ik nog hoogzwanger was.
    En twee weken na de keizersnede had ik inmiddels een buik van 5 maanden zwanger...

De pijn...als je dat niet vertrouwd zou ik even kontakt met je arts opnemen, maar ook napijn is normaal, het is best een ingreep hoor.

5. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    het is me aardig tegengevallen wat voor ingreep het eigenlijk is ja...
    ik had ook weinig vergelijkingsmateriaal om me heen, iedereen doet er altij vrij luchtig over. maar ik weet nu wel anders!

ik vraag me af waar die dikke buik nu allemaal uit bestaat, tis echt een grote kwab!

6. Kattekit

Kattekit Bekend lid

10 okt 2011
    532
    0
    0
    Ja...het is inderdaad niet niks, nu na 3,5 maand en ik weer aan het werk ben merk ik toch dat het een beste ingreep is geweest.

Na 10 dagen begon mijn buik wel te slinken, maar inderdaad onwijs blubberig, dat is inmiddels wel verbeterd, maar de eerste weken gaat het alle kanten op. Ik had wel pijn rond de wond, maar echt in mijn buik niet meer.

Misschien ook veel lucht, weet niet of je een goede stoelgang hebt? En...inderdaad vertrouw je het niet>? Gewoon even contact opnemen met de gyn / ha

7. muppet83

muppet83 Bekend lid

2 nov 2011
    678
    0
    0
    m'n stoelgang verbetert nu eindelijk sinds enkele dagen. er zijn heel wat liters lucht uitgekomen:cool: de afgelopen weken.
    gewoon maar rustig afwachten met me buikje. kan immers ook nog niet veel oefeningen doen om weer een beetje in model te komen:)

8. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Mijn buik was de eerste weken ook behoorlijk opgezet no hoor. Maar als je echt veel pijn heb of ongerust bent gewoon bellen!

Deel Deze Pagina