Nou lievie meiden, Na een vaginale onderzoek te hebben gehad, lag ik daar en kon ik niks bijzonders op het scherm zien, mn baarmoeder is leeg en mn eierstokken zijn prima zei de gynecoloog,ik ben niet zwanger...... ik was heel teleurgesteld maar ook heel opgelucht, ondanks dat heb ik nog steeds last van misselijkheid, en een strak trekkerige opgeblazen onderbuik.. maar ik ben niet zwanger zei ze.. ben ik schijnzwanger? nou ik ga morgen ff naar de huisarts en kom maar op met die hormoonpillen.... op naar een nieuwe ronde
In ieder geval fijn om te weten dat er niets engs in je baarmoeder zit Hoop dat je snel zwanger bent!
jeetje meid,ik kan wel begrijpen dat je opgelucht bent,maar ik had het wel gehoopt voor je..maar nu kan je iig wel weer verder Liefs
Heey meis,snap dat je ene kant teleurgesteld bent dat er geen beeb te zien was,maar wel super fijn dat ze verders niks raar konden vinden dikke knuffel
Dank jullie wel lieve meiden...... ja , het lichaam kan rare dingen doen... het is jammer ,maar ik ben gezond (gelukkig) en kan altijd weer proberen en voor alle meisjes die ook in onzekerheid zitten, vraag een echo aan ,dat is duidelijker en weet je waar je aan toe bent.. liefs sha
fijn omdat je nu weet dat er niks bijzonders is,maar wel jammer op naar de volgende ronde en heel veel sucses met zwanger worden
fijn dat je nu weet waar je staat en dat je gezond bent! ik hoop voor je dat je snel wel wat zal zien op de echo veel succes
hoi lady,s thanks voor jullie medeleven ... ik voel me niet meer misselijk ,en mn buik lijkt nu ook zachter aan te voelen haha was toch denk ik schijnzwanger,nu nog bloed laten prikken voor mn hormonen en dan hoor ik het wel... groetjes
Blij te horen dat het niks ergs is. Wel apart dat het minder wordt nu je weet dat je echt niet zwanger bent! Zei die gynecoloog dat je misschien schijnzwanger was? Succes in de volgende ronde
Hoi Lotte, thanks ,nee ik denk zelf dat ik schijnzwanger ben geweest , omdat ik bijna alle symtomen had , misselijk , veel honger , veel plassen , opgezwollen buik, tepels die pijn deden....... en mischien komt het omdat ik echt d8 dat ik zwanger was ,ondanks dat de testen negatief gaven ,want ik ben eerder nooit zo lang overtijd geweest..... ik ben wel blij raar he , nou ja op naar een volgende ronde
Ik vind het niet raar, want nu kan je tenminste verder...zonder die zekerheid van de gyn kon je dat moeilijk...lijkt mij tenminste. Koppie op en dan nu een echt babytje in je buikie hihi. Succes