Lily, gefeliciteerd met je zwangerschap! Snap dat bepaalde dingen kwa eten dan anders gaat, weet nog wel dat ik tot een week of 16 van heel veel dingen enorm misselijk werd. Nu nog soms. At daardoor dus ook verkeerde dingen
O ja, nog een vraag? Is het niet onwijs duur om plantaardig te eten? Ik heb hier een boek van 50 days of green....... ( weet niet of ik dit mag benoemen, dus doe het even zo). Deze begon ik netjes te volgen, maar merkte dat het prijzig was en ik veel dingen niet kon vinden. Normaal vind ik het het niet erg, maar nu met de verhuizing etc niet echt handig.
Ook hier eentje die wil afvallen na de zwangerschap. Ik woog voor mijn zwangerschap rond de 65kg (bij een lengte van 170cm) en weeg nu al rond de 85 kilo, oeps! Moet dus echt zwaar aan de bak na de bevalling. Ik hoop echt dat het lukt, want ik ben het niet gewend om zoveel te wegen..
Me too. Ik was al te zwaar geworden voor mijn zwangerschap. Woog al 78-79kg bij een lengte van 1.68m. Ik weet eigenlijk niet eens hoe dat komt, ik hoor minimaal tien kilo lichter te zijn! Nu zit ik op +5/6kg en verwacht nog het dubbele aan te komen. Dat betekent dat ik maar liefst 20 kilo moet zien kwijt te raken. Dat is ongelofelijk veel... de moed zakt me al in de schoenen.
Ik sporten voor de zwangerschap en ben 10 kg afgevallen. Nu in de Zwangerschap ben ik nog meer aan het afvallen. (Niet de bedoeling) Maar naar mijn bevalling ga ik weer op m'n voeding letten; niet snoepen, veel groente en fruit tussendoor ipv snoep koek. En sporten. Vriend is militair dus ik ben vaak alleen. Thuis sport ik vanaf YouTube 30 days shred o op mijn telefoon 2x de 7 minuten workout en de bbb workout. (Is een app) als hij thuis is bootcamphl of hardlopen.. Deed dit ervoor dus ook en ging super goed!!
Voor mijn zwangerschap woog in ongeveer 65KG. Aan het einde woog ik 94KG. :O Ondanks ik heel gezond at. Was dol op fruit en groenten. Nu bezig met afvallen. Weeg nu 79KG. Heb nog even te gaan dus. Gewicht zit voornamelijk op mijn bovenbenen. Heb geen bv gegeven. Ws. Gaat het daardoor ook wat langzamer. 9maanden op 9maanden af.
Je zou via YouTube savonds kunnen sporten, kies een pesonal trainer of iets heftigs. Wat ik heb geleerd is dat als ik echt wil afvallen dan 2x per week fanatiek 40 min sporten. En dan ook het uiterste geven dat je kapot bent na de training. Halfbakken sporten helpt echt minder om tot het resultaat te komen. En ik ben brood gaan minderen ( eet ik max 2 x per week als lunch, verder yoghurt of 2 gebakken ei ) en aardappels rijst echt een mini schep. Liever meer sla eten. Noten. Bij alles bewust denken. Wat neem ik wel en wat niet. En bewust boodschappen doen. Keuzes maken. Het omschakelen kost tijd maar als het een manier van leven is blijven die kilo's er ook af. Hiermee ben ik 13 kg kwijtgeraakt. En ik snoep savonds echt wel of weleens chocola. En natuurlijk actief zijn en in beweging blijven. Lopen. Kikkersprongen met je Kids ( squats ) wees creatief
Dat is wel heftig! Bij mij klappen de kilo's er ook bij. Hoe ben je nu aan het afvallen? Mijn vk zegt dat het met de borstvoeding er wel weer af gaat.. ik hoop het..
Ik had pas 3 weken na de zwangerschap weer op de weegschaal gestaan ' vanaf dat moment kon ik weer een beetje lopen' helaas was ik pas 8 kilo kwijt. Zijn nu weer 9 weken verder en weer 6 kilo eraf. Nog 5 te gaan voor mijn gewicht voor de zwangerschap. En dan nog 20 kilo eraf voor mijn ideale gewicht hoop dat ik mijn doel haal ! Ik doe elke dag +- half uur lopen , alleen maar water drinken en door de weeks geen lekkere dingen ' snoep chips ' in het weekend komt er wel gerust een chipie op tafel maar eigenlijk heb ik snoep echt afgezworen ! Mijn vriend wil wel graag chips door de week dus haal ik alleen chips die hij lust, zo kom ik ook niet in de verleiding. Ook doe ik momenteel 3 keer in de week vacu-step en heb het idee dat het goed werkt niet perse voor mijn gewicht maar wel voor een beter en straker lichaam ook heel fijn na je bevalling.
Ik ga me na de bevalling eerst richten op de borstvoeding. Als dat eenmaal goed loopt ga ik een paar maanden later starten met weight watchers. Heeft na mijn vorige zwangerschap goed geholpen. In 3 maanden was ik op oud gewicht. Was al een deel afgevallen, maar we moest toen nog 9 kg af. Ging als een trein. Ik ben nu 20 kg aangekomen. Ik verwacht na de eerste paar maanden dat er weer nog 9-10 kg af moet. Daarom. Weer weight watchers. Dat past bij mij. Je moet zelf kijken wat bij jou past. Komt zeker goed!!!
Hier fan van Mieke Kosters. In 2014 ook in de tijdschrift mogen staan, omdat ik toen aardig wat was afgevallen. Helaas zit het nu dubbel en dwars aan. Puur door mijzelf. Haar theorie klopt gewoon en het is prima vol te houden. Ook zij wordt straks mijn lijdraad denk ik. En daarnaast de recepten van het boek 50 days....... Heb nog tijd om na te denken gelukkig. Weten jullie trouwens in hoeverre het kwaad kan als je nu afvalt? Aangezien ik eindelijk de smaak te pakken heb om echt op te letten, val ik af. Ik eet wel gewoon voldoende.