14 dagen na ei,altijd je nod?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xxxbeebiexxx, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    hallo
    ik heb een vraagje, als je je eisprong gehad hebt, zit er dan altijd ongeveer 14 dagen tussen voordat je ongie word?
    of kan dat ook veel langer zijn? ik moet vandaag alst goed is ongie worden maar totaal geen ongie gevoel,
    maar FF geeft mijn ei op dag 18, en ik weet zeker dat ik hem gevoeld heb op dag 20! dus dan moet ik maandag ongie worden denk ik dan zo? tenminste als het altijd 14 dagen erna is?

2. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    hallo
    ik heb een vraagje, als je je eisprong gehad hebt, zit er dan altijd ongeveer 14 dagen tussen voordat je ongie word?
    of kan dat ook veel langer zijn? ik moet vandaag alst goed is ongie worden maar totaal geen ongie gevoel,
    maar FF geeft mijn ei op dag 18, en ik weet zeker dat ik hem gevoeld heb op dag 20! dus dan moet ik maandag ongie worden denk ik dan zo? tenminste als het altijd 14 dagen erna is?

3. goudvis1977

29 dec 2008
    75
    0
    0
    Hoihoi

ja, je wordt altijd precies 14 dagen na je ovulatie ongesteld...

gr monique

4. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Nee dat is niet zo. Het kan varieeren van 10 tot wel 18 dagen na je ei hebt gehad.
    Meestal heb je maandelijks dezelfde aantal dagen, maar door bv het ontpillen kan dit ook nog wisselen de eerste maanden.

5. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik word altijd 13 dagen ongesteld na m'n ei. Cyclus van mij is 28-30 dagen dus daar kan wel verschil in zitten.

6. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    oke dus daar zit wel verschil in! we zullen wel zien dan! maar dat weet ik dat ongeveer, want durf nog niet te testen haha erg he, zo spannend allemaal, dat ik het liefste nog even een paar dagen wil wachten tot dinsdag ofzo, tenminste als ik zo lang kan wachten! aar ga er gewoon vanuit niet zwanger te zijn, maar toch is toch erg spannend zo die dagen voor nod!

7. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik werd altijd ongesteld 9 tot 10 dagen na ei

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Dokters zeggen vaak: Ongesteldheid komt over het algemeen 14 dagen na eisprong... Maar dit kan per persoon verschillen de ene heeft een langere cyclus of juist weer een kortere dan een ander....

Dus als ik jou was zal ik even wachten tot maandag en dan testen...

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Kan me voorstellen dat dat er spannend is. Ben ook erg benieuwd

10. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    ben nog steeds niet ongie! alleen heel klein beetje das eigenlijk zowat niks, bruin maar da was echt heel weinig! en nu zie ik ook niks meer, ook helemaal geen buikpijn ofzo, we wachten af!...

11. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Ik hoop het voor je, al is temp niet heel erg hoog...
    Maarja, geen bloed geeft moed he?! Dat is het belangrijkste!

12. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Bij mij is die periode wel een dag of 16/ 17! Het kan varieren per persoon :)

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

bij mij varieerde het ook weleens, was meestal 14 dagen maar ook weleens 17 of 11.

14. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    De cyclus van een vrouw is echt heel verschillend per persoon. Dus ik zou als je je ei op de 20e hebt gevoeld id even afwachten. Het zou makkelijker zijn als we in de toekomst konden kijken he ;)

15. Nikita33

Nikita33 Actief lid

7 nov 2008
    196
    1
    0
    Bij mij is het bijna altijd 13 dagen, soms 14

16. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Wil je niet ontmoedigen, maar ik zit nu 10 dagen na mijn NOD. En deze had ik 14 dagen na mijn eisprong gezet. Dus ik zit al 24 dagen na mijn eisprong! Vorige week woensdag getest en deze was negatief.

Mijn eiklachten heb ik gehad (draderig slijm voor 3 dagen, buikpijn etc) en dat was 9 januari! Eerste ronde met het stoppen van de pil, maar toch zou ik na 14 dagen ongesteld moeten worden (max 18 idd).

Ga donderdag nogmaals testen, en anders naar de dokter.

Succes

Ps. Ik heb wel veel klachten, obstipatie, emotioneel, steekjes in mijn onderbuik, moe/onrustig, zere borsten, veel afscheiding, zere rug etc etc.

17. Wolkje7

Wolkje7 Lid

29 okt 2008
    28
    0
    0
    Ik had laatst een cyclus van 29 dagen, maar op dag 24 pas mijn eisprong! Werd bevestigd door een zeer overduidelijke ovu test + tempen. Dus bij mij was het slechts 5 dagen na ei! Hoop dat m'n luteale fase dit keer langer is..

Deel Deze Pagina