Moe en duizelig

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Elleke, 10 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hallo allemaal! Sinds vorige week voel ik me heel moe en ben ik de hele dag door duizelig; niet dat alles om me heen draait, maar het voelt soms net of ik draai als ik zit zeg maar, dus een licht gevoel in m'n hoofd. Heb ook best raar gevloeid; elke keer was het weer een paar dagen weg en dan kwam het weer. Nu is het nog steeds weg, heb vorige week weer een dag of 3 gevloeid. Inmiddels is ons meisje ruim 7 weken, dus hopelijk is het vloeien voorbij.
    Zijn mijn klachten van het 'ontzwangeren'? Herkennen jullie er wat van? Mijn bloeddruk enz. zijn prima! Zelf vraag ik me af of ik niet wat oververmoeid ben; moet wennen aan het ritme om er 's nachts uit te gaan, ik heb altijd best veel slaap nodig gehad en dat kan nu niet meer.

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Heb je misschien bloedarmoede? Dan zou Floradix kunnen helpen om je weer op "gang te krijgen" :D
    Probeer ook gewoon smiddags te gaan slapen wanneer je kleintje slaapt, dan tank je toch even een beetje bij.

3. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Zou inderdaad een ijzer te kort kunnen zijn.

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Bedankt voor jullie reacties! Heb inderdaad al Floradix gekocht, al heb ik geen ijzertekort (heb ik al laten prikken), maar ik kreeg wel het advies van de doktersassistente om Floradix te kopen, dit kon nooit verkeerd zei ze.
    Zou ik gewoon even een 'dipje' hebben? Herkennen jullie dit?

5. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Zeker herken ik dit en ik heb het zelf pas gekregen toen mijn dochter 2 maanden was. Het is allemaal toch een behoorlijke aanslag op je lijf en ik heb me er zelf een beetje op verkeken. Na 3 weken wandelde ik al naar de stad heen en weer ongeveer 5 km. Maar ik kwam mezelf keihard tegen. Zelf ben ik met multivitamine voor na de zwangerschap begonnen. Want voor de zwangerschap nam ik die, tijdens de speciale voor tijdens de zwangerschap en daarna ineens niks meer. Mijn ijzer was wel te laag en ondanks de floradix niet omhoog. Zit nu nog aan de ijzertabletten via de huisarts. En die vermoeidheid heb ik eigenlijk nog wel ook al ben ik weer aan het werk. Dat duurt gewoon even denk ik. Zoals vanmorgen na de 1e fles toen mijn meisje is gaan slapen ging mama lekker mee :D. Heb zelf dus ook nog 3 uur extra gepakt vandaag.
    Ik denk wel dat je toe moet geven aan de vermoeidheid.

Deel Deze Pagina