Hallo allemaal, ik heb een vraagje. 6.5 maand geleden heb ik een prachtige zoon gekregen. Zoals ik verwachtte werd ik niet ongesteld zolang iik borstvoeding gaf. Nu ben ik al bijna 2 maanden gestopt met borstvoeding geven en ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb voor de zekerheid al een test gedaan, maar die was negatief. Toch voelt mijn buik raar aan. Ik vraag me af of er meer moeders zijn die zoiets hebben meegemaakt... even voor de goede orde: nu weer zwanger zijn is niet echt helemaal wat ik graag wil! liever nog eventjes wachten! Groetjes Honingbij
Kan wel een poosje duren voor je lichaam weer op orde is... wel bescherming gebruiken natuurlijk want je hoeft niet eerst ongi te worden om zwanger te raken. Bij mij duurde het na het stoppen van de bv ook nog een poosje (denk maand of 3 maar dat weet ik niet meer zeker)
k heb het ook gehad k was ook erg bang dat k zwanger was maar was duz niet zo het heeft gewoon nog ff tijd nodig
Dit is een vriendin van mij overkomen. Ze gaf te weinig borstvoeding, dus was al wel weer aan de pil begonnen, en dacht aan maatregelen zoals een spiraaltje omdat haar kinderwens (twee kinderen) vervuld was. De kleine was in juni geboren, en na een keer de pil vergeten te zijn was ze in augustus al weer zwanger. Ze hebben het gehouden, en heeft inmiddels bijna 8 maanden een gezonde zoon erbij.
bij mij duurde het ook erg lang voordat ik weer voor het eerst ongesteld werd. Dus het zal bij jou ook wel weer beginnen.
Toen ik na 3wk stopte met de bv (omdat ik niet meer genoeg had) zei m'n ha dat ik wel met de pil kon beginnen, dus ik was toen daarna meteen weer ongi, dus dat was makkelijk, hoefde ik dat niet eerst af te wachten.Misschien zei ze het ook wel, omdat ik heel onregelmatig was, toen ik stopte met de pil werd ik nl pas na 3 mnd ongesteld. Ik vond dit dus wel een oplossing.
Bij mij heeft de eerste ongesteldheid ook bijna 4 maanden op zich laten wachten. Je hoort mij niet klagen hoor . Ik voel ook regelmatig bubbels in mijn darmen die lijken op schopjes. Komt misschien ook omdat je dat gevoel nu associeert met schopjes. Hoop voor je dat het dat bij jou ook gewoon is. Vast wel, want de test was negatief.
je kan idd wel zwanger zijn.. ik dacht toen ik gestopt was dat ik ook zwanger was.. en een paar testen gedaan.. maar ben 2 maanden later toch ongesteld geworden op dezelfde dag dat ik op vakantie ging.... nu ben ik wel zwanger maar dat is bewust.... maar waarschijnlijk komt het nog wel als je al negatieve testen hebt.... mn gyn zei dat het bij sommige vrouwen wel 4 maanden kan duren voordat het terug komt als je het lang hebt gegeven.. het komt meestal pas weer als je borsten volledig uitgedroogd zijn