naadloos ondergoed.

Discussie in 'De lounge' gestart door Ysabella, 2 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.045
    16.558
    113
    Ik heb 2 witte jurkjes gekocht. Ik helemaal blij want ze passen gewoon met mijn zwangere buik.:cool: Ik maak even een diepe buiging voor de stretch stof.

Maar goed, daarvoor open ik natuurlijk geen topic. Ik draaide me om en daar zag ik mijn geweldig mooie ondergoed. Ik heb dus naadloos witte of huidkleurig (?) ondergoed nodig. Het liefste een string. ( of zie je een string er juist makkelijker doorheen?) Maar ik heb geen idee welke je dan echt niet ziet onder een jurkje. Bij de Hema op de site zijn ze in ieder geval uitverkocht. Wie heeft er naadloos ondergoed en is daar tevreden mee en ziet er dus niks mee onder een wit, strak jurkje?:p:cool:

2. suus02

suus02 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.389
    870
    113
    home sweet home
    Zeeman heeft ook goede vind ik. Heb er gewone slips van en je ziet ze niet door je jurkje heen

Ysabella vindt dit leuk.
  3. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.897
    9.417
    113
    Gelderland
    Ik heb ze toen bij de livera gekocht. Zitten heerlijk en qua kleur heel mooi

Ysabella vindt dit leuk.
  4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Wit onder wit kan absoluut niet...
    Dat schijnt echt GIGANTISCH door...
    Het beste kan je onder wit rood doen....

Maar goed, je zilt nergens iets vinden wat je helemaal niet ziet, maakt niet uit welke kleur en wel of niet naadloos

5. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.045
    16.558
    113
    haha nadat ik dit gepost had was ik maar eens gaan googlen op wat er dan het beste onder kon en dat was inderdaad absoluut geen wit!

Ik dacht nog, misschien een onder jurkje kopen? En zo ja, welke kleur? Kan dat dan wel in het wit of juist ook niet? Sorry voor de vele vragen.:p:rolleyes:

6. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Haha van onderjurkjes heb ik echt geen kaas gegeten, sorry :p

7. Sifra

Sifra Niet meer actief

Persoonlijk vind ik het naadloze ondergoed van de Hema waardeloos.
    Misschien dat het aan mijn lijf ligt hoor, maar de naadloze slips van de Hema zakken constant af en zitten niet comfortabel.
    Idd rood onder wit. Anders misschien even bij een lingerie zaak kijken? Zeker met een zwangere buik lijkt het me prettig om comfortabel ondergoed te hebben. Onderjurkje zou evt ook nog optie zijn idd.

8. lievemandie

lievemandie Fanatiek lid

31 mrt 2015
    1.333
    508
    113
    Vrouw
    Roermond
    De invisble slip van hunkemoller. Die zijn echt fijn.

9. Do1981

Do1981 VIP lid

9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    Ik ben erg tevreden over maidenform. Zou voor huidkleurig gaan. Onderjurkjes vind in ondingen. Beter dan bijv voor een broekje van maidenform, spanx of Triumph.

10. Overtherainbow

Overtherainbow Bekend lid

14 jan 2015
    783
    198
    43
    Sloggi heeft ook een light lijn, huidskleurig. Zou zelf voor de hipster gaan, verkopen ze oa bij Livera.
    Die van de Hema was bij mij de stretch snel uit

11. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Heb er nu twee van de action. En ze zitten heerlijk. Beter dan die duurdere merken in ieder geval. Zit vrij laag, dus wellicht past dat met dikke buik ook nog wel.

12. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.717
    468
    83
    Vrouw
    Onder wit draag je rood. Bij de livera hebben ze naadloze strings.

Deel Deze Pagina