Hallo, Kan iemand mij vertellen wat een gediplomeerde kapper verdient (per uur)? Ongv. 5 jaar ervaring 1 dag in de week leidinggevende Traint andere werknemers 1 keer per week. Groetjes rojin
Jawel er is een cao boekje. Maar ben verder niet echt bekend ermee. Ik weet niet of alle cao's van kappers hetzelfde zijn... Op internet heb ik gezocht, maar hoe weet je of je junior stylist, salon assistent, haar stylist enz bent? Heeft dit te maken met je (aantal jaren) ervaring?
Het is inderdaad belangrijk te weten welke functie je uitoefent. Ben je net van school af, of heb je al langer ervaring. Hier vind je het functiehandboek waar je mee verder zou moeten kunnen: http://www.salaris-informatie.nl/images/stories/CAO/kappers/CAO_kappers_functiehandboek.pdf Veel succes! En heb je nog vragen, dan hoor ik het wel . Groetjes, Josien
het is natuurlijk te zien op welk niveau ze jou beoordelen Haarstylist 1,2, 3 of mss topstylist of salon ass.
Er zijn ook een aantal kapsalons (ketens) die een eigen cao hebben. Ik dacht sowieso team kapsalon en volgens mij nog een aantal. Maar het meeste kan je online vinden
Ligt aan jouw kunnen, in welke functie je beland. En dan nog je leeftijd. Voor je uren dat je een leidinggevende functie uitoefent krijg je toeslag. Junior a en b zijn leerlingen functies, salon assistent is derde jaar leerling. Haarstylist 0, 1, 2, 3 heeft met je diploma en kunnen te maken. Daarboven heb je nog topstylist.
een vriendin van mij verdiende absoluut niet veel als kapper in een salon. Ze kreeg 1200 euro netto per maand voor 40+ uur per week te werken. Ze is daarom op zichzelf begonnen.