Leuke creaties allemaal. Mijn moeder breidt veel en ik ben voornamelijk van de styling. Ben bezig om de houten dieren te beplakken met zelf gemaakte stickers. Ontwerp voor de opdruk van het eerste rompertje ligt er ook al .
Wauw echt gaaf allemaal! Leuk om al die foto's te zien. Ik ben naast het genaaide ook erg benieuwd naar foto's van jullie andere diy projecten. hier het volgende wat ik heb
Ledikant deken Weten jullie of het mogelijk is meerdere foto's in 1 bericht te zetten? Of kan dat niet?
Het is een FB pagina. Ik ga hem naar je sturen Ik wil vandaag ook nieuwe kruikzakken gaan maken! Vind de mijne niet zo mooi 😆😆 misschien maak ik een hoes voor over de hoes 😂😂😂
Bedankt! Ik ben er ook erg blij mee. Nu op naar de volgende laken/dekentjes. Ik wilde op de dekentje een leren label vastmaken, zoals je ook op het dekentje ziet in de kinderwagen (zit nog niet vast). Maar weten jullie of dit wel mag/veilig genoeg is al ik hem heel goed vast maak?
Ik gebruik houten knoopjes. Ik denk dat dat geen kwaad kan, zeker niet als ze zo heel klein zijn en eigenlijk alleen maar slapen. Zodra ze gaan pulken kan je ze er altijd nog af halen 😉
Bedankt voor je reactie. Ik ga ze er idd opmaken stevig. Gebruikt iemand van jullie wel eens andere stof dan katoen voor een dekentje? Ik vind die Minky stof zo grappig maar dit is helemaal van polyester. Ik lees daar wat verschillende verhalen over. De 1 zegt dat dit prima kan en de ander zegt dat dit teveel warmte vast kan houden?
Ohhhh dat wil ik ook nog kopen!!! 💙💙💙 Mijn dekentjes zijn met acryl gehaakt. Ik zou het zelf gewoon gebruiken
En ik denk dat het er ook aan ligt van wanneer je baby is. Wij gaan straks de herfst in. Dan mag een dekentje best wel wat dikker zijn vind ik
Je kunt enorm verbaasd staan over jezelf. Ik heb 30 jr geleden een keer een sjaal gebreid, that's it. YouTube filmpjes laten alles heel goed zien. Mijn patroon ziet er ingewikkeld uit maar is echt doodsimpel. Het heet coin stitch. Ik brei 8 rijen recht en averecht, dus dat is lekker ongestoord doorbreien, en de 8e rij maak ik die bubbel per 6 steken. Dus één keer per 8 rijen even één rijtje opletten.