Puckababy Sleeper

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lolalala, 7 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lolalala

Lolalala Lid

11 okt 2016
    88
    13
    8
    Vrouw
    Hai hai,
    Heeft iemand van jullie ervaring met de Puckababy Sleeper?
    Het lijkt mij best wel handig... maar ik weet niet of het nu mijn koopgrage hormonen zijn of dat het echt een toevoeging aan mijn babyuitzet zal zijn. Als ik terug denk aan de uren die ik mijn dochter de eerste maanden heb rondgedragen omdat iedere keer wanneer ik haar probeerde in haar bedje te leggen ze weer wakker werdt en het troosten en in slaapwiegen weer van voor af aan kon beginnen. Dit lijkt een fijn hulpmiddel.
    Graag hoor ik vooral gebruikservaringen. Alvast dank!

2. Lolalala

Lolalala Lid

11 okt 2016
    88
    13
    8
    Vrouw
    Niemand ervaring met de Sleeper?
    .....hmmm misschien zegt dat genoeg 😜

3. Lavendel2014

15 okt 2013
    35
    0
    0
    Ik wil hem ook gaan aanschaffen :)
    Hij is nieuw in het assortiment dus waarschijnlijk zijn er nog niet veel met een ervaring...

4. Lolalala

Lolalala Lid

11 okt 2016
    88
    13
    8
    Vrouw
    Ah ok, hij lijkt mij heel handig, maar ik heb nog een paar maanden dus ik wacht nog even. Misschien zijn er in dan inmiddels wel al wat gebruikservaringen.

5. Sunshine1

Sunshine1 Bekend lid

18 nov 2013
    621
    0
    16
    Of de done by deer babynest :)

6. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Wij hebben het nestje van Done by Deer. Gebruiken hem net een week maar nu al de beste aankoop vind ik. Baby slaapt in het nestje tussen ons in, ideaal met borstvoeding. Ook overdag slaapt hij erin in de box.
    Met de Puckababy geen ervaring, maar snap het idee erachter niet zo. Als je kindje huilt pak je hem/haar toch gewoon bij je?

7. Lolalala

Lolalala Lid

11 okt 2016
    88
    13
    8
    Vrouw

Ik had ook een bednest, inderdaad een geweldige aankoop! ik nam hem ook overal mee naar toe zodat ze altijd, in haar eigen bednestje kon slapen.

Wat mij aan de Sleeper aanspreekt, ik heb echt uren en uren met mijn dochter rondgesjouwd, steeds als ik haar dan weg wilde leggen werd zij weer wakker. Ik vond dat best wel slopend, de Sleeper lijkt mij dan ideaal. Maar misschien loop ik wel op de dingen vooruit, het zou natuurlijk heel goed kunnen dat mijn tweede beebje wel een goede slaapster wordt.

Deel Deze Pagina