Hoi Met de geboorte van de 3e wilt mijn man ook beginnen dragen. Ik heb onze eerste 2 dochters gedragen in een rekbare doek en in een ringsling en soms huurde ik een Draagzak die mijn man dan ook gebruikte. Nu willen we dus een nieuw draagsysteem aanschaffen en twijfelen we tussen een Draagzak en mei tai. Het is de bedoeling dat zowel mijn man als ik dragen en het liefst willen we zowel de baby als onze peuter kunnen dragen. Hierbij moet ik vermelden dat onze peuter van 2,5 jaar niet groot en zwaar is (12 kilo en 95 cm). Wat zouden jullie aanschaffen? Naar een draagconsulent gaan hier in de buurt is geen optie omdat ze direct 35 euro vragen om te alleen te passen en dan heb je de doek nog niet. We willen de doek ook online bestellen, weten jullie een goede en betrouwbare webshop? Alvast bedankt.
als je voor baby en peuter wil kan ik de draagzak van Fidella aanraden, Deze draagzak kan vanaf maat 62 tot 98/104 Mijn dochter van ruim 3,5 past er nog in, ik vond hem ideaal, hij is in breedte en hoogte aan te passen en ik kon zo prima afwisselen tussen beiden met wandelwagen of draagzak, Eventueel zou je de eerste 2/3 maand voor je kindje in maat 62 zit een rekbare draagdoek kunnen overwegen. Of de baby de eerste maanden in de wandelwagen(reiswieg) en de oudste in de draagzak.
Tula free to grow! Vanaf maat 50 tm 20 kilo te gebruiken. Makkelijk op mast te maken en zonder insert. Hoewel ik deze zelf niet snel direct na de gevoorte zou gebruiken. Een doek is dan veel comfortabel voor zon kleintje. Hier vanaf 6-7 weken in de tula. Ideaal!
Bedankt voor jullie reacties. Onze baby is ondertussen 7 weken en draagt maat 56/62 dus zou normaal dan wel in die draagzakken passen. Hebben jullie ook een winkel of webshop waar jullie deze hebben aangeschaft?
De free to grow is nieuw in Nederland en snel uitverkocht. Ik heb de mijne via hipengroen.nl maar heb vooraf bij een vriendin kunnen passen.
Ik heb deze week de bondolino aangeschaft. Draagbaar van maat 56 tot 92. Super makkelijk in gebruik en je hoeft niets te verstellen als de andere partner hem wil gebruiken. Vind zelf de Tula nogal snijden onder de oksels erg erg prijzig. Maar dat is persoonlijk natuurlijk. Heb de bondolino gekocht via marktplaats voor €60,- incl verzenden. Succes met je keuze!