Ik koop deze bij Harry's stoffen in Enschede, hebben ze super veel keus! Mocht je daar niet in de buurt wonen kun je ze ook online bestellen bij verschillende webshops Wafelstof en tricot heb ik gebruikt.
Wat leuk gemaakt louloute en mamellen! En gaaf hoor dat dekentje Mrs1 misschien hebben wij stof wel bij dezelfde winkel vandaan. Ik heb de wafelstof ook in Enschede gehaald😉
Ja dat klopt, uiteindelijk ingeleid bij 39 weken. De gynaecoloog moest telkens een afweging maken tussen de baby zo lang mogelijk de kans geven om nog wat te groeien, groeicurve was door de hypertensie flink afgebogen (ipv 9/10 ponder was hij maar 3325g bij de geboorte), en het risico op complicaties van de hoge bloeddruk tijdens de bevalling. Uiteindelijk is de medische begeleiding echt nodig gebleken: ik kreeg een torenhoge bloeddruk tijdens de bevalling >200/140, de baby kreeg hartslag dips, en ik moest verplicht ruggenprik krijgen zodat ze evt. meteen een spoedkeizersnede konden doen. Ook heeft er een hele tijd een kinderarts in de kamer stand-by gestaan met een NICU kar. Maar uiteindelijk verliep het goed en is onze zoon Floris in de vierde perswee geboren en heb ik daar echt van kunnen genieten: heb hem zelf aangepakt tijdens de geboorte, een geweldig moment! We moesten toen nog 2 dagen in het zkh blijven.
Bekijk bijlage 531768 Bekijk bijlage 531768 Mooie spulletjes mama!! Hier een boxpakje gemaakt voor onze kleine man m'n eerste diy project voor de baby!!
Weet iemand of je er ergens een patroon kunt vinden voor hoeslakens voor de stokke sleepi en de stokke sleepi mini? De echte zijn zo duur .
Dankje!! Dit is het patroon: http://littlestonecape.blogspot.fr/2013/09/infant-footie-pajama-pattern.html Er staat 0-3M maar ziet er groot en breed uit. Denk eerder 56-62 in onze maten