Hoi dames, Ik lees graag chicklits zoals Jill Mansell en Sophie Kinsella. Aangezien ik die boeken allemaal heb en heb gelezen zoek ik andere leuke boeken en schrijfsters (en schrijvers) van dit soortement boeken, Welke vinden jullie leuk?
Sophie heeft ook een tijd onder Madeleine Wickham geschreven.. bol.com | Zoete tranen (ebook) EPUB met digitaal watermerk, Madeleine Wickham &...
De boeken van Lauren weisberger zijn ook een aanrader. Nieuw SMS bericht is ook een leuk boel. Wel hele foute titel maar het verhaal is echt leuk! I love New York is ook een heel leuk boek
Jane Green The love verb, The other woman, Spellbound en Babyville vond ik erg leuk om te lezen. Ik lees ze trouwens in het Engels, weet de nl titels niet.
De boeken van Nora Roberts en Nicholas Sparks. Zijn wel allemaal vertaald vanuit het Engels dus misschien kun je de originele Engele versie gebruiken?
Naast de al genoemde: Marian Keyes, Rachel Green, Jennifer Probst, Sheila O'Flanagan, Elsbeth Witt, Astrid Harrewijn, Pippa Wright, Lindsey Kelk, Mariette Middelbeek, Anita Verkerk, Freya North. Om er maar een paar te noemen. Tip: als je op bol een boek opzoekt, dan krijg je vaak ook weer tips wat anderen die dat boek hebben besteld ook nog bestelden. Zo ben ik ook op nieuwe schrijfsters gekomen.
Paige Toon! Echt 😍😍 Ik kan ze keer op keer lezen. Ik lees nu One perfect Summer. Leo 💘
Ik heb 'de perfecte zomer' van Abbi Glines.. Is dat hetzelfde? Heb ook veel goeds over paige toon gehoord. Heb een boek van haar (nieuw sms). Nog niet gelezen, maar ben wel benieuwd
Nee. Maar Paige Toon is echt verslavend. Al vond ik haar nieuwste, The sun in her eyes, iets minder. Nieuw sms bericht ( Lucy in the sky ) is heel erg leuk. Go Johnny go, en de vervolg delen zijn ook top. The longest holiday, one perfect christmas. Ik heb ze allemaal haha.
Ja Rachel Gibson is ook erg leuk! En wil je wat meer bovennatuurlijk dan zijn de boeken van Darynda Jones ook top! Reyes! Wooeeiiii.
oh weer een paar nieuwe namen! Leuk ga ik ook proberen Zoals al genoemd Chantal van gastel De serie ny/Londen/ Parijs i love you
Ik vind de boeken van Chantal van Gastel echt op en daarnaast vind ik de boeken van Mariette Middelbeek ook leuk om te lezen.