mijn zoontje heeft de iPad in handen gehad en nu doet hij niets meer ( niet gevallen) scherm blijft zwart met het Apple logo in beeld , we hebben al geforceerd opstarten geprobeerd( thuisknop en aan/uit knop tegelijk ingedrukt houden) er gebeurt niets. Wie heeft er tips? Of is hij kapot?
In de lader doen. Even een 10 minuten laten liggen. En dan opnieuw aan/uit knop en homeknop tegelijk ingedrukt houden. Dit laatste moet je wel echt zeker 15 seconden doen.
Heb ik ook wel eens gehad, maar is al een tijd geleden dus ik hoop dat ik het nog goed in mijn hoofd heb. Eerst 10 minuten (minstens) aan de oplader. Dan oplader verwijderen Dan de volume knop naar boven (dus om het geluid harder te zetten) 10 seconden ingedrukt houden. En dan op de opstartknop. Volgens mij was het zo.
Dit stappenplan is voor de iPhone. Maar kan op een iPad ook; https://www.iphoned.nl/tips/iphone-gaat-niet-meer-aan/amp/
Je kan trouwens ook altijd Apple bellen. Maakt niet uit waar je hem gekocht hebt. In mijn ervaring word je goed geholpen.
Mijn man had laatst hetzelfde met zijn telefoon, dat ding was ook kokend heet. Hij heeft hem 10 minuten in de koelkast gelegd en nu doet hij het weer.