Ik voel me zo rot....

Discussie in 'De lounge' gestart door guppie81, 11 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn kindje heeft pijn :(
    Sinds afgelopen zaterdag heeft ze haar voetjes gekneusd. We zijn naar het zkh geweest, de arts heeft naar haar beentje gekeken, foto gemaakt maar er is niet gebroken.
    Ze zou binnen een paar dagen weer moeten gaan lopen.
    Nou niet dus :cry:
    Ze gebruikt haar voetje gewoon helemaal niet. Als ze trappelt van plezier doet ze dat met 1 beentje. Het doet me zoveel pijn...

En echt ie-de-reen bemoeit zich ermee! Als het mij kind was dan...
    We moeten binnen een week terugkomen als ze nog niet loopt, dus heeft het weinig zin om nu al te bellen. Ze zou in principe vanavond er nog op kunnen gaan staan (al denk ik niet dat dat gebeurt).
    Als weer iemand zegt dat hij/zij het niet zou vertrouwen dan kan ik wel janken. Ik vertrouw het toch ook niet!
    Ik ga morgen bellen en dan wil ik vrijdag terecht. (mag eigenlijk zaterdag) en ik denk dat ze in het gips moet.
    Ik ben wel bang dat haar beentje toch gebroken is en dan nu scheef aan het groeien is. Of dystrofie, wat me helemaal vreselijk lijkt.
    Dat is dan weer het nadeel van google, je zoekt van alles op...

Vind het echt vreselijk, al is mn meiske best wel vrolijk en maakt er het beste van. Ze schatert het nog evengoed uit als ze pret heeft. Maar als zij op bed ligt gaan bij ons de gezichten op onweer en we slapen er ook heel slecht van.
    Het breekt je hart...

Ik wil niet tegen iedereen zeuren hierover, maar ik moet gewoon mijn verhaal even kwijt... dus thanks voor het lezen ;)

2. joepies

joepies Bekend lid

9 okt 2007
    579
    0
    0
    ons dochtertje heeft in de vakntie met sleeen ook d'r voetje gekneusd, en na 3 dagen begon ze er pas weer op te staan, heel voorzichtig als het echt moest.

3. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Awwww meisje toch! :( Tuurlijk voel je je rot, is toch niet zo vreemd? Ik moet er niet eens aan dénken om in jouw schoenen te moeten staan, zou het ook zo niet trekken.

Maar toch wil ik je dit meegeven (ook al wben je die goedbedoelde opmerkingen/adviezen zat). Als ze het in het ziekenhuis niet zouden vertrouwen dan zouden ze je meisje echt niet naar huis gestuurd hebben. Juist met die kleintjes zijn ze zo voorzichtig.
    Je hebt er nu niets aan, dat besef ik, maar probeer (hoe moeilijk ook!) van het positieve uit te gaan! En knuffel je kindje maar lekker veel!

Hoop dat het allemaal mee blijkt te vallen en dat ze snel weer gaat lopen!

Groetjes Jessy

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Thanks, daar heb ik juist wel iets aan!
    Dat gevoel hadden wij ook toen we naar huis gingen, want een gekneusde voet doen ook pijn!
    Maar door alle opmerkingen van bemoeizuchtige mensen ben ik dat gevoel een beetje kwijt geraakt...

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ja logisch dat je dan twijfelt. Maar onthou dat mensen het altijd allemaal "wel beter" weten..totdat..ze zelf zoiets meemaken en dan toch anders 'piepen'.
    En bedenk ook dat al die mensen waarschijnlijk niet zo'n mooie doktersdiploma aan de muur hebben hangen ;)

6. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Uit ervaring kan ik je vertellen. Gekneusd doet veel meer pijn dan gebroken. In mijn jeugdjaren heb ik bijna elk jaar minimaal 1x iets gebroken of gekneusd gehad (zwakke botten) Maar op een gebroken voet/enkel liep ik veel sneller en makkelijker dan op een gekneusde voet.
    Ik denk dan ook dat je meisje te veel pijn heeft, en ook een beetje bang is om er op te lopen. Geef het wat tijd, en het komt weer allemaal goed ;)

7. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.086
    1.069
    113
    Wat sneu zeg.. Kan begrijpen dat je je rot voelt.
    Hoe is het gekomen?

Deel Deze Pagina