Hallo, Ik heb lang, dik haar waar ik weinig mee kan/ doe. Aan de ene kant denk ik, ik ga na de kapper voor een lange bob, aan de andere kant vind ik het zonde om het af te knippen. Ik zie op internet allerlei krulborstels en een Curl Secret. Misschien is dat een idee om mijn haren in een leuk model te dragen. Wat gebruik jij/ welke raad jij aan?
Even een korte reactie. Heb je veel tijd om je haar in model te brengen en om de hoeveel dagen was je je haar (dus moet het weer opnieuw in model)? Als je lang en dik haar hebt dan ben je wel even bezig het in model te krijgen. En je moet opletten dat je goede mouse/lak/wat dan ook gebruikt want lang en dik haar kan snel uit model zakken.
Met 2 kleine kinderen en een ochtendspits heb ik alles behalve tijd. Als ik ze in de avond was dan doe ik ze in de ochtend droog fohnen en evt. stylen, dit kost me in totaal een minuut of 15. Mijn haren was ik om de 2-3 dagen, ligt eraan wat voor product ik heb gevraagd. Draag ik een staart dan blijft mijn haar langer schoon dan los gestyled haar.
Ik heb ook lang en dik haar......bij mij blijft er nog geen krul in zitten, al had ik het graag haha. Enige manier om iets van krul te creëren is door nat haar te vlechten en die 2 dagen te laten zitten Heb hier een krultang, stijltang en krulborstel, maar niets werkt
Als je echt graag krullen wilt zou ik een grove permanent laten zetten. Heb ook dik en lang haar en met permanent was het zo gestyled. Nu zonder ook hoor maar krijg er nu met de Krultang geen krul in. En met permanent heb je nog veel mogelijkheden tot opsteken en andere kapsels die je zelf kan creëeren