hallo dames! Ik weet sinds een week of twee dat mijn zus en haar man uit elkaar gaan. Ze zijn al jaren samen en een paar jaar getrouwd. Het is allemaal heel trubbelig gegaan, hij is vreemdgegaan, twijfel of hij bij haar zal blijven of niet, paar keer gezegd ja, paar keer gezegd nee, en nu uiteindelijk toch uit elkaar.. Mijn zus is er natuurlijk helemaal kapot van.. Ik probeer haar op allerlei manieren te steunen, maar natuurlijk er vooral voor haar te zijn. Ze woont op dit moment bij onze ouders, gaat even voor twee weekjes in haar eigen huis, maar daarna gaat het huis naar haar man omdat die het wel kan betalen en zij niet. Op dit moment kan ze niet slapen, niet eten, maar is wel verschrikkelijk moe en op. Heb haar al een foute chicklit gegeven en een schrijfboekje. Nu zoek ik wat tips/ideeen/kadootjes om haar op te beuren en haar op de been te houden..! ik dacht zelf (in de loop van de tijd): -samen hardlopen (doet ze graag, lang niet gedaan) -gezichtsbehandeling -kruidenstempelmassage bij thaise salon -mee op stap nemen Kunnen jullie dit aanvullen?
lekker met een film lang uit op de bank bakken ijs chocola en al dat soort rotzooi. lekker een vrouwen film. als ze dan wil huilen dan kan dat gewoon. en wat ook heel leuk is is een les. vechtsport maar dan wel een schop en sla sport! dit heeft mij ook goed geholpen na mijn breuk met mijn ex lekker al die frustraties b otvieren op een boks pop
iets grappigs geven waar ze ook even mee bezig kan zijn, bv. wreck this journal. Misschien samen een soort workshop volgen waar een nieuwe hobby uit voortvloeit: mozaiiken ofzo.
abonnement op de sport school , nieuwe mensen ,nieuwe kansen, nieuw leven , nieuw lijf. of inderaad een verdedingins cursus kan ze er eens flink op los rammen samen huilen op de bank ,, bak chips en een goed film met elkaar onder een knusse dekbed een film avond houden. of ga iets nieuws doen met elkaar wat ze nog nooit heeft gedaan,, klim over die muur ( muur klimmen ) ga uitwaaien op het strand en dan naar de sauna voor een verwen dag ik ben het type met intens verdriet alleen moet zijn om het te kunnen verwerken.. het licht per mens anders maar je kent je zus vast goed. lijkt mij erg moeilijk voor je zus ,, veel sterkte voor haar toe gewenst
ohhh jullie hebben echt goede ideeen! Daar ga ik zeker wat mee doen En in de komende twee weken zal ik inderdaad eens aan komen sjokken met een filmpje, een berg chocola en een fles bubbeltjeswijn!!!
Jeetje zeg, wat een klote-situatie voor je zus. Gaat je man vreemd en dan moet jij nog het huis uit ook. Echt zuur! Ik vind dat je sowieso al heel erg lief bent dat je allemaal leuke dingen aan het verzinnen bent. Echt heel veel toe te voegen heb ik niet, behalve misschien een dagje/nachtje beautyfarm (je hebt vaak van die aanbiedingen in tijdschriften), winkelen (doet mij altijd erg veel goed), naar de film, naar een concert, theater, etc. Verder haar helpen met het zoeken van een huisje en het inrichten daarvan?
lekker samen taarten bakken De Leukste Taarten Maak Je Zelf! Taarten Parade (Pagina 1) - Het "DeLeuksteTaarten" - forum
Leuke ideeen allemaal. Maar het belangrijkste is dat je er gewoon voor haar bent denk ik. Misschien heeft ze er nog niet echt de behoefde aan om die dingen allemaal te gaan doen. En heeft ze alleen je schouder nodig om uit te huilen. Wel eten drinken voor zetten ( Je ouders) en vragen wat ze zelf wilt ze moet het nog verwerken en het is allemaal nog zo vers niet te veel willen doen met haar in eens. Je kan wel vragen wat ze wil maar als het andwoord is niks even laten gaan. Ze moet er voor haar gevoel toch even aan toe geven. Maar je bent een top zus zo te lezen.