vanavond lekker sperzieboontjes met karbonaadje! althans dat dacht ik want bij het in de pan goien van mijn pot sperziebonen zat er iets raars in, heb geen flauw idee wat het is dus kom even kijken of ee van jullie het misschien herkent???? het is zo groot als een flinke kers, maar is keihard en inmiddels verschrompeld omdat er geen vocht meer bij is, het lijkt op een vrucht maar wat voor een dan?? klacht heb ik net ingediend maar daar kon ik geen foto in bijsturen maar wil nu toch eigenlijk wel weten wat dat rare ding is????? oh ja pot heb ik overigens gelijk weggekieperd
Ik heb geen flauw idee, lijkt wel een misvormde augurk Het is wel wat met die potjes bonen, laats toch ookal iets daarmee wat ik hier las? brrrr
voor de duidelijkheid, ik heb er GEEEN hapje van genomen getver!!!! het zat zo in de pot zoals op de foto, heb wel geroken aan het "ding" maar ja die rook naar sperziebonen in pot
Is het een tomaat mirabelle blanche..daar lijkt het erg veel op moet ik zeggen..Deze kerstomaatjes hebben een gewicht van ongeveer 10 gram en een diameter van 2,5 cm... zou dat kunnen kloppen?
nee das 1 ding wat zeker is @mikki, het steeltje lijkt er heel erg op en de rest ook wel @cocko , de afmetingen kloppen ongeveer wel maar het lijkt toch meer op de foto van mikki vind ik..
Dat er een andere groente in zit dan spersiebonen vind ik minder erg dan een muis of wat dan ook er in vinden zou het ook niet op eten hoor haha.. Maar denk waar de groente in blik gedaan worden dat daar ook andere groente het blik in gaan en dan kan er tijdens de verwisseling van de groente wel eens wat mis gaan, dat idee heb ik met dit wat jij gevonden hebt.
dat denk ik ook. en wat primal ook zegt , beter een ander soort groente dan een stuk hout een halve vinger of een muis. heb je al iets gehoord over je klacht?