Dag Dames, Ik heb een dochtertje van 8 maanden en ik ben ondertussen terug zwanger voor een tweede. Wanneer ik bevallen zal zijn van de tweede zal de oudste 15 maanden oud zijn. Nu besef ik dat ik waarschijnlijk een duokinderwagen nodig ga hebben, maar ik kan maar niet beslissen welke ik zou nemen. Ik vind de Joolz geo duo heel mooi. Het ziet er heel praktisch uit. En ook redelijk compact op te bergen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of zijn er andere merken die jullie mij zouden aanraden?
De bugaboo tweeling is ook erg makkelijk. Deze kun je namelijk groter en kleiner maken in de breedte.
En zijn deze ook niet super breed? Want hierover heb ik ook nog even getwijfeld?? En gebruiken jullie het voor een twin of als duo wagen?
Nou mijn schoonzus gebruikt hem hihi!! Hij is niet breed past gewoon zonder moeite door de voordeur van het huis. Hoe groot hij is met inklappen weet ik eigenlijk niet.
Hier de abc zoom. Echt een ideale wagen. Zou nooit een andere willen. Stoeltjes/maxi cosi / reiswieg kun je op alle mogelijke manieren plaatsen naar eigen wens. De wagen is zeer wendbaar en makkelijk te besturen, hij is erg sterk, veel ruimte voor boodschappen, relatief goedkoop in aanschaf als je kijkt naar andere wagens en klapt zeer gemakkelijk in en neemt niet meer ruimte in beslag dan een 1 persoon wagen.
zelf een Kees gekocht, nog niet echt kunnen gebruiken, maar hij rijd wel heerlijk en een enorme mand eronder en schokdempers bij de wielen die heel robuust overkomen. hij is ook erg wendbaar en redelijk goed in te klappen.
Wij zijn ook wezen kijken voor de Joolz Geo Duo. Onze dochter is net 2 als haar broertje/zusje komt en aangezien wij lange wandelingen maken met de hond, zullen we het onszelf makkelijk moeten maken. De zitjes van de andere wagens zijn al snel te klein voor een peuter van 2, bij babypark zeiden ze dat de Joolz een groter zitje heeft, waardoor ze er langer in past... Tis wel een hele uitgave, maar idd wel een mooi ding!
hier een phil en teds promenade Rijd heel licht, wel onder elkaar maar verwacht dat zl er toch niet meer in wilt als hij eenmaal goed loopt Heb hem nog niet getest met 2 kindjes er in maar wel met zware boodschappen
Wij gaan deze maand de ABC zoom kopen. Zitjes onder elkaar vinden wij niks en de bugaboo vind mijn man niet mooi genoeg voor wat het kost. Zelf dus nog geen ervaring met de abc zoom maar lees eigenlijk alleen maar positieve ervaringen en in de winkel zag 'ie er heel mooi en stevig uit.
Ik vond de geo zelf vreselijk. Klein zitje onder en ik trapte steeds tegen die wieg aan. vind hem lelijk ook terwijl ik de gewone joolz wel mooi vind. Wij hebben nu de bugaboo donkey en hij is zooo fijn. In mono stand even breed als mn oude wagen en in duo past hij makkelijk Door de voordeur en wij hebben zelfs een smalle deur.
Wij hebben de joolz geo duo, alleen nog niet op die manier in gebruik. Dus kan je nog niet vertellen hoe die als duo bevalt, nog heeeeel even geduld
Wij hebben de mountain buggy duet, net zo breed als een enkele Joolz Day dus ideaal. Grote stevige wielen eronder, wij wandelen ook veel met de hond. Onze dochters schelen ook 15 maanden. Dochter heeft tot 6 maanden in de wieg gelegen en zit nu naast haar grote zus. Ik vind het een fijne wagen met veel opties en een fijne prijs.
Wij hebben de Easywalker voor de langere afstanden. Ideaal! Via Marktplaats aangeschaft. Past door alle deuren. Kindjes zitten naast elkaar. Bij kortere afstanden loopt de oudste en dan hebben we nog de Bugaboo Cameleon. Wij vonden de Donkey niet mooi in de mono uitvoering, dus vandaar deze keuze. Geen spijt van.
Bedankt allemaal voor de reacties!! Sommige wagens ken ik zelfs niet. Dus ik ga zeker eens bekijken. Voor ons is het eigenlijk belangrijk dat het ik de autokoffer past. We hebben momenteel bijvoorbeeld de stokke xplory, maar ik vind die echt heel groot na opplooien en het bestaat uit twee stukken wat ik dus ook niet echt leuk vind.