Fotografie is sinds kort een nieuwe hobby van mij. Sinds mijn verjaardag (ik heb toen een Nikon cadeau gekregen van mijn man) speur ik dag en nacht naar info op het internet om mooie foto's te kunnen maken. Vandaag was ik aan het rondneuzen op de Pulitzer site en kwam deze fotoreportage tegen: http://www.pulitzer.org/year/2007/featu ... index.html Voordat ik Alicia had raakte dit soort dingen mij enorm. Nu dat ik moeder ben en dit soort dingen zie of hoor, hou ik het gewoon echt niet meer droog. Vreselijk! Edit moderator: Dit kindje is ziek, zijn best heftige fotos. Als je daar niet tegen kan, raad ik je aan niet te kijken.
Op de een of andere manier kan ik daar nu niet naar kijken. Heel vreemd, mijn vader is vrijwilliger voor een kindertehuis in Oekraine en dan zie je vaak ook de meest afschuwelijke dingen. Ik heb al veel gezien in mn leven, maar ik denk dat het door de zwangerschap komt dat ik er nu echt niet tegen kan. Ik snap heel goed wat je bedoeld Noebie! Liefs, Duveldraakje
Wat indringend....emotioneel...maar ook op een bijzondere manier mooi... Wat een dubbel gevoel zeg...
prachtige en enorm expressieve foto's vooral het zwart-wit maakt het indringend volop tranen hier, mij maak je niet wijs dat er een mens bestaat die hier niets bij voelt doet me beseffen dat je het leven moet proberen omarmen en genieten van elke seconde die je hebt en dan klagen wij over hoofdpijn, de arme jongen heeft zoveel pijn geleden... prachtig voorbeeld van moederliefde zoals die hoort te zijn
mooie reportage, goed om bij stil te staan dat dit gebeurd. emotioneel omdat je ermee geconfronteerd word.
ja, ik moet er ook van huilen. Komt regelrecht binnen.. Precies een jaar geleden dat dat jongetje stierf. Amber
Er moet mij even wat van het hart. Ik schrok me echt rot toen ik de foto's bekeek. Ik kan hier dus absoluut niet tegen! Ben helemaal van slag nu... Aaan de titel had ik niet afgeleid dat het zo'n onderwerp zou zijn. Dacht dat het om een trouwreportage ofzo zou gaan. Misschien naïef... Maar misschien is een waarschuwing ofzo wel op zijn plek?
Die waarschuwing stond erbij hoor Ik heb ze bekeken en vond het idd Heftig, maar tegelijkertijd heel mooi en zeker indrukwekkend Het is helaas de realiteit Mooie reportage !