hallo, ik heb 2 weken geleden een kijkoperatie gehad er zat een scheur in mijn meniscus ze hebben een stuk eraf geknipt en geschaafd om het glad te maken maar ik heb er nog steeds last van en hij gaat nog steeds op slot mischien heeft iemand deze operatie ook gehad en hoe is dat afgelopen
De eerste kijkoperatie was bij mij geen succes. Tijdens de tweede kijkoperatie is de hele meniscus verwijderd. Bij zware belasting krijg ik nog wel klachten, vanwege beschadigd kraakbeen.
Bij mij eigenlijk precies hetzelfde gedaan als bij jou. Maar ik heb er verder geen last meer van gehad. Hou het ff in de gaten en anders gewoon weer terug gaan...
Ik heb er ook nog heel lang na de operatie last van gehad, maar het is op een gegeven moment toch beter geworden dus geef het ff de tijd. (al weet ik niet zeker of die slotklachten er toen ook nog waren). Helaas ben ik een paar weken geleden vol op mijn knie gevallen en sindsdien doet het weer erg veel pijn. Even afwachtne dus. Als je het niet vertrouwt gewoon ff de ass. van de ortho bellen joh.