hoihoi voor mijn dochter ben ik opzoek naar kleren in mt 86 Jurkjes, rokjes, broekjes, shirtjes etc. beetje van deze tijd wat niet verwassen of versleten is... ben benieuwd...
hier maatje 86: Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! en maat 92, misschien kun je hier ook iets mee? : Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! ik hoor wel als je er iets mee wilt!
Hoi, ik heb nog een jurkje met broek, is nieuw . Je moet maar even pb als je interesse hebt+ e-mailadres dan stuur ik je een foto.
hai, hai, Ik heb ook een hoop voorjaar- en zomerkleding te koop in deze maat. Kijk eens bij mijn advertenties Advertenties van Petra Reijn uit 's-gravenhage , Zuid-Holland - Marktplaats.nl. Tenzij niet explicie vermeld is alles nog in hele goede staat en totaal niet verwassen. Groetjes Petra Reijn
Ik heb nog niet veel in 86, 1 jurkje om precies te zijn. Maar wie weet vind je 'm leuk . Zie Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!, foto nummer 143-a.
Marktplaats.nl > Vestje Hema - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Marktplaats.nl > Shirt-Tuniekje Name-it - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86 Marktplaats.nl > Mexx Longsleeve oranje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 86