Nee tuurlijk niet... maar je zegt je weet niet waar je moet kijken als je de gordijnen open doet.... Nou gewoon nergens naar... je ziet de buurvrouw... nou boeiend... ga gewoon verder met de orde van de dag
On topic, ik zou er absoluut geen moeite mee hebben als ik mijn buren toevallig naakt uit hun jacuzzi zag stappen. Ook als ze naakt zouden zonnen, zou ik dat niet erg vinden. Wel heeft de achterbuurvrouw weleens vrienden op bezoek gehad waarvan een vrouw in bikini de hele tijd "I'm so horny" begon te roepen. Daar had ik wel moeite mee, mijn achterbuurvrouw blijkbaar ook, want die vrouw heb ik daar nooit meer gezien.
Maar je hoeft er toch niet naar te kijken? Of er iets van te vinden? Naakt is naakt, ja, als iemand dat in de beslotenheid van zijn tuin of huis doet en mijn oog valt er toevallig op, wie ben ik dan om er iets van te vinden? Moet de buurvrouw zich maar bedekken omdat er een kans is dat ik, als ik mijn gordijnen opendoe, haar zie? Vind dat nogal ver gaan.
Mee eens. Mensen zeg. Iemand is naakt, volkomen normaal en wil je het niet zien dan kijk je de andere kant op. En diegene die een foto zou maken en zou versturen... Ben je wel goed bij je hoofd? Is waarschijnlijk nog strafbaar ook.
Zo ver ik dat zelf goed kan beoordelen ben ik wel goed bij mijn hoofd ja! En dat zou evt. Strafbaar kunnen zijn maar niemand die er achter komt hoor. Ik zou hem delen met vriendinnen in een whatsapp groep in mijn voorbeeld. Niet openbaar op facebook of opsturen naar dumpert
Als je hier zelf geen problemen mee hebt, waarom zou je het dan laten? Zelf zou ik het niet zo snel doen in deze tijd van social media enz. en eerlijk gezegd zou ik er niet op zitten te wachten dat onze puber zoon en dochter de buurman en buurvrouw naakt zouden zien.
Tsja ik vind jet aanstelleritus... hielang zie je ze nou als je de gordijnen open doet.... 3 seconden...?
Als ik eerlijk ben zou ik er wel van opkijken, maar goed ik ben denk ik wel een beetje preuts. Ik zou denk ik iig tot ik erin ga een badjas dragen en misschien een schermpje ervoor ofzo. Je kunt hier aan iedereen vragen wat mensen ervan vinden, maar zult dan alle mogelijke meningen krijgen en ik denk niet dat die perse representatief zijn voor je oudere buurman. Ik denk dat het toch iets is wat je gewoon moet doen zoals jij het wilt.
Ik zou me er -in jouw situatie, TS- niks van aantrekken. De kans dat die buurman toevallig door dat raam kijkt als jij naar je jacuzzi loopt lijkt mij klein. En daarbij zit je er zo in. Niet druk om maken
Zou er niet op zitten te wachten om mijn buurvrouw naakt in de tuin te zitten. Dat vind ik wel een beetje storend ja. Natuurlijk sta je niet de hele tijd te kijken, maar als ik de gordijnen open doe en ik zie dat meteen, nee bedankt. En buiten dat als je kinderen hebt lijkt mij dat ook niet heel geweldig.
Ik zou het gewoon doen zoals je altijd doet. Die buurman moet dan ook maar op het juiste moment op de juiste plaats zijn. Hoe vaak zal het voorkomen? Ik zou er zelf ook geen moeite mee hebben zoiets te zien. Ik kan een bloot lichaam oprecht mooi vinden, heerlijk puur natuur. En staat het niet aan, dan gewoon weer verder met de dag. Niet te veel over nadenken joh...
Ik heb daar niet zozeer problemen mee. Ik denk alleen dat als ik daarna met haar een praatje maak (met kleding) ik steeds dat beeld van de naakte versie voor me zie en mijn lach niet in kan houden.
Ik snap eerlijk gezegd niet dat mensen zich er zo aan kunnen storen. Ik bedoel, doe de gordijnen open en ga weer naar beneden, hoef je het verder ook niet te zien. Laat die buurvrouw gewoon lekker in dr nakie zitten. @Ts: Ik zou dus gewoon lekker genieten in je jacuzzi, en als de buurman wilt kijken of juist niet, tja lekker laten gaan. Gewoon genieten
Dan draai je je hoofd toch gewoon om nadat je je gordijnen hebt open gedaan? Lekker belangrijk zeg. En hangen jouw kids continue voor de ramen dan?