grrrrr wordt niet goed van die beesten heb geen idee waar ze vandaag komen. dan denk ik nou ze zijn weg en hoppa de volgende dag weer een spoor. grrr. echt vieze beesten ze klimmen overal op en slijmen alles onder. hopen dat ze snel weg blijven laat het warme weer maar komen dan zijn we weer ff vanaf. straks ff korrels halen hopen dat dat helpt. nog meer mensen die er last van hebben in huis?
Ja, voornamelijk in de badkamer ! Ik heb geen idee hoe ze binnen komen, maar als ik 's morgens beneden kom zie ik een heel vies trekspoor van die gore beesten van de achterdeur naar de badkamer (onze badkamer zit beneden in huis....)
kommetje met bier neerzetten, naaktslakken vinden dat lekker en kruipen erin, om vervolgens te verdrinken
hier ook erg veel last van in mijn tuin en in mijn keuken slijmen zo over mn wasgoed heen gatsie en bier of zout neerleggen helpt niet heb ook nog een hond in huis , maar ga bijna verhuizen laat ik de beestjes wel hier achter
Nou hier ook een werkelijke plaag. Ze zitten hier s'nachts overal beneden. In de keuken (nog het ergst) op mijn muur, structuur vinden ze kennelijk fijn... mijn schoenen kan ik al niet meer beneden laten staan want die vinden ze ook erg leuk.. grrr en van alles al geprobeerd, niks helpt, soms wordt het een beetje minder (tot nu toe alleen maar met bier) ... Mensen succes ermee. Ik denk dat ik ze hou zolang ik in dit huis woon.... snik...
Hihi wij hebben ze ook heel af en toe in huis. Ze zijn helemaal wit ... volgens m'n man komen ze uit de wc
denk dat de plaag overal zit door t weer. Je hebt eco korrels, die kun je veilig strooien ook al heb je een hond (heb ik namelijk ook) diekorrels werken redelijk. Savonds zet ik een kommetje bier neer en dat zit smorgens helemaal vol! (hond is binnen snachts) Zout werkt ook maar met die regen is dat in 1 keer weg, dus minder effectief. Ik heb ze gelukkig ook niet binnen maar buiten grrr ze begonnen heel mn hosta's op te vreten die krengen. Ze zaten zelfs in mn plantenbakken. Mn dahlia's en margrieten hebben er ook aan moeten geloven. Ben nu echt niet meer zo vriendelijk voor ze! Uitroeien die handel
Hier ook last van bah...voornamelijk in de gang.Laatst lipe ik naar beneden midden in de nacht en trapte ik op eentje ieuwieuwwwwwwwwww
bij ons ook maar wel alleen in de tuin en omstreken, als ze binnen zouden zitten zou het zware paniek zijn! zzzzzzzooooooo eng vind ik ze ! groetjes joyce
Ik heb ze ook buiten, gelukkig niet binnen. Vorig jaar had ik echt een plaag, schepte er elke avond zeker 10 uit de tuin. weken lang. Tot nu toe valt t nog mee. Ik loop altijd op blote voeten rond, vorig jaar dus maar even niet nadat ik er diverse plat getrapt had. korrels strooien kan ik hier niet, ook niet die veilig zijn voor de hond. Da's net een stofzuiger, vreet alles op, zelfs steentjes die hij in de tuin vindt.
ik dacht dat ik er alleen last van had. bij ons is het zo erg kan geen stap zetten of ik kom er een paar tegen. GATVER! heb de hostes (plant die slakken aantrekt) al weg gehaald maar ik ga nu meteen maar een kommetje bier neerzetten, bedankt voor de tip. groetjes susanne
hier hebben we ook een plaag maar dan wel buiten ppfff moet er niet aan denken dat die vieze beesten bij me binnen komen zeg bbbrrrrr
Hoi buuf Ik heb ze naar jou gestuurd.Haha! Ik heb er dus ook weleens last van. Al een poosje ze niet meer binnen gehad. Gelukkig! Hopelijk komen we er een keer vanaf! Liefs