madeleine mogelijk gezien!

Discussion in 'De lounge' started by djellybelly, Jun 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Laten we een kaarsje branden, dat ze het is en dat ze gezond en wel terug bij haar mama en papa komt!

2. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Ik geloof het niet.

Ik denk dat ze niet meer in leven is of op Bali ofzo als seksslaaf wordt gebruikt.
    Ik hoop dat het niet waar is, maar die ontvoerder zou wel gek zijn om haar met zoveel media aandacht in Europa, hier te laten.

Linda

3. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

Mar 19, 2007
    2,575
    0
    0
    Enschede
    Ik denk precies dat wat jij zegt.. Niet te hopen natuurlijk.. Maar ben bang dat ze haar nooit weer zullen zien..

Liefs kiss

4. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
    Idem hier, in België waren ze ook een paar keer zeker dat ze gezien zou zijn...

Bovendien zou er iemand hebben verteld waar haar lichaampje zou liggen, ze hebben op die plaats echter niets gevonden maar zoeken verder (is trouwens al een week of zo geleden)

5. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ik hoop echt dat ze het was en dat ze nog leeft.
    Al heb ik er toch een naar gevoel bij....
    Vindt het echt zo erg voor de ouders en het meisje!
    Hopelijk hebben ze onderhand snel duidelijkheid

6. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Ik weet het niet hoor als ik dacht ik Madeleine hier had gezien had ik er beetgepakt en afwachten op de politie bedoel als het zo is laat je dr toch niet gaan?
    Of ligt dat aan mijn. Persoonlijk denk ik inderdaad dat ze niet meer leeft! Maar laten we het voor de ouders gewoon hopen!

7. Nientje

Nientje Lid

Sep 6, 2006
    17
    0
    0
    Ik denk ook dat ze niet meer leeft...En idd als ik ze zou zien zou ik ze ook beet pakken en niet meer loslaten tot de politie er zou zijn...

8. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Ik denk eerlijk gezegd ook dat ze niet meer leeft. Hetzelfde geldt overigens ook voor Natalie.

9. jeslin

jeslin Actief lid

Mar 19, 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Ja ik hoop het ook dat ze zeker nog leeft,krijg de kriebels van zo'n verhaal.
    Ik denk ook zelf dat ze allang portugal uit is.Maar wat ook ergens denk van dit verhaal klopt niet,ze hebben haar in bed gelegd een kind van 4 en zijn gaan eten.Ik heb zelf ook een dochter van 4 als ik haar in bed leg word ze meestal niet meer wakker tot de volgende ochtend(meschien dat hun ook zo denken)maar je bent toch in een vreemd land en zou ik het niet aandurven om haar alleen te laten,meschien is ze wel wakker geworden en uit haar bed gekomen en zo weggelopen en heeft iemand haar meegenomen.
    Ik zeg absoluut niet dat de ouders het zelf gedaan hebben echt niet dat denk ik niet.Maar ik zou het absoluut niet doen net als je kind niet zo lang alleen laten in een auto.
    groetjes jeslin

10. amaranta

amaranta VIP lid

Mar 6, 2007
    7,734
    0
    0
    Volgens mij zat ze niet in een auto en naar het schijnt gingen de ouders elk half uur bij haar kijken.

11. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Tja, nou wens ik dit natuurlijk ook niemand toe, en die mensen slaan zichzelf ook voor de kop natuurlijk, maar ik had het ook niet gedaan.

Aan de andere kant, dient nummer 2 zich aan en gaat nummer 1 naar school moet je je kind af en toe ook thuis laten slapen terwijl jij je kind ophaalt (heb ik me laten vertellen).

Linda

12. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Weet je, mijn buurmeisje lijkt ook op haar, net zoals zovele andere meisjes ....

Denk niet dat ze nog in Europa is, laat staan dat ze nog leeft....

heel triest.

13. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

Mar 29, 2007
    3,135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ooooh ik hoop toch zo dat het echt Madeleine is !

14. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    Ik denk ook niet dat ze nog leeft.Erg triest hoor maar ben het wel een beetje met jeslin eens.Ik heb ook een dochter van 4 wij zijn ook naar het buitenland op vakantie geweest maar geen haar op mijn hoofd die er ooit aan gedacht heeft om haar alleen achter te laten terwijl wij gingen eten!Sorry hoor,ik wil hiermee ook niet zeggen dat het die ouders hun eigen schuld is en ik geloof ook best dat als ze het allemaal terug zouden kunnen draaien dat ze het nooit gedaan hadden.

Ik hoop wel voor die ouders dat als ze niet meer in lkeven is haar lichaampje gevonden wordt en haar ouders en familie afscheid kunnen nemen.

Liefs,Claudia

15. Yentl

Yentl Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    2,445
    0
    0
    Culemborg
    @Crealinda,ik heb nu ook 2 kids en kindje nummer 2 gaat braaf mee als ik zijn zus naar school breng!Laat hem dus ook niet alleen thuis nooit!

Liefs,Claudia

16. speeters

speeters Fanatiek lid

Nov 26, 2006
    1,410
    0
    0
    België
  17. Jusi

Jusi VIP lid

May 4, 2007
    8,057
    2
    38
    Dat wordt er ook niet gezegd.

Maar ik zou mijn kind ook never nooit alleen laten.
    Hoop oprecht voor die ouders dat ze hun kind ooit nog terug zien, levend of dood.
    Die onzekerheid lijkt me echt een marteling!

18. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik weet ook niet wat ik er van moet denken maar idd hoop dat de oiuders haar wel terug zien of het nou levend of dood is!

19. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0

nou je moet niks, je kan er zelf voor kiezen je kindje alleen te laten. of iets met een buurvrouw te regelen.
    en ik denk dat je het dan over een paar minuten tot 10 min hebt

maar om je kinderen in een vreemd land en omgeving alleen te laten om uit eten te gaan? ik snap het niet, en zal het ook nooit snappen.
    en ik vind het hele verhaal vreemd.
    maar als iemand dat kind heeft meegenomen hoop ik dat het gauw opgelost word en dat ze nog leeft.

Share This Page