Fiene, wat doe je dan als je er zout op hebt gestrooid? Dan is de slak toch niet weg? Lijkt me een vervelender aanzicht, een creperende slak, dan een vrolijke slak!
Ik heb het bier ook na 5 minuten weer weggehaald, de hond wilde ervan gaan drinken, lijkt mij ook geen slim plan
Ja, bij mij op puppycursus zat een ook hondje dat nogal last had van diarree. Wat bleek? Hij had dat schaaltje bier met die slakken erin opgeslobberd.
Wij hadden ook last van een naaktslakkenplaag... In de berging! Zo noem ik het zelf maar haha! Maar ik ben op onderzoek uitgegaan, want wilde wel weten waar die dieren nou weg kwamen. En aangezien ze alleen s'nachts kwamen, heb ik de slakkensporen gevolgd... Maar dat valt wel tegen hoor! Uiteindelijk zag ik er een kruipen, en die heb ik zoon beetje heel de ochtend gevolgd (niks beters te doen...) Wij hadden dus een kier tussen de tegels en de muur, en daar kwamen ze dus vandaan. Nou heb ik alle kieren opgezocht en dichtgekit en sindsdien geen last meer van die vieze beesten! En ik kan me wel voorstellen dat je die beesten vies vindt, ik heb er ook wel eens een nachtmerrie van gehad (Zijn toch dieren die NIET in je huis horen te wonen )