Hoi!!! Ik heb net (een uurtje geleden) positief getest!! Ongeloofelijk...in de eerste ronde raak!!! en daar komen alweer de eerste zorgen... Ik heb geen foliumzuur geslikt... zo stom! Ik had het in huis gehaald maar vergat het elke keer en dacht: de eerste ronde is het toch niet raak...De vorige keer hebben we er 4 maanden over gedaan en we hebben deze keer ook niet echt heel ehh tja actief ons best gedaan zeg maar... pff heb net gelijk een pil ingenomen Wat denken jullie? Kan dit kwaad? xxx
Vanaf nu gewoon braaf nemen! Is geen ramp. Kijk anders even in het verloskundige-topic, daar is die vraag al een aantal keer gesteld. Enneh: Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Kan geen kwaad hoor, hier kwam het als een totale verrassing dus ook geen foliumzuur geslikt. Gewoon vanaf nu mee beginnen.
gefeliciteerd!!! hier ook pas na 5 wkn achtergekomen omdat het een verrassing was geniet lekker van je zwangerschap!!
hihi... ik zal het dan inderdaad vanaf nu braaf innemen! Dank jullie wel dames, ben weer een beetje gerustgesteld. Was gister ook helemaal in de hypermodus van het: waaatt nu al? De rust is weer een beetje teruggekeerd
geen zorgen ik was zwanger en belde de apotheek of ik t moest slikken die vrouw half boos HAD JE ALLANG AAN MOETEN BEGINNEN! stom apothekersmens, vroeger deden ze t ook niet en het kan echt geen kwaad begin er gewoon nu mee...
Gefeliciteerd en geen zorgen! Ik wist niet eens dat ik foliumzuur had moeten slikken, ik kwam erachter dat ik zwanger was toen ik al bijna 6 weken ver was. Ik ben met foliumzuur begonnen toen mijn schoonzusje het benoemde een week later. Alles is goed met het kindje
Nee hoor maakt echt niet uit! Iemand die ik ken kwam er met 5 maanden pas achter dat ze zwanger is en dat meisje is kern gezond!