Originele ideeën vertellen van 3e kindje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nono2, 7 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nono2

Nono2 Lid

7 jan 2012
    6
    0
    0
    Hallo allemaal, wij verwachten ons derde kindje eind augustus 2012
    Nu hebben wij al 2 heerlijke meiden van 3 en 1 jaar. We zouden het leuk vinden om alle mensen die dicht bij ons staan dit mooie nieuws te vertellen op een originele manier. Zijn er mensen met leuke ideeën?

Onze eerste kleine hebben we verteld dmv een gedichtje in een fotolijstje toen de 2e op komst was hebben voor de opa's en oma's een tasje gemaakt met daarin een rol beschuit, roze een blauwe muisjes, boter en een briefje met daarop de vraag of opa en oma onze oudste willen leren beschuit met muisjes te smeren voor over 7 maanden.
    Maar nu..... Ik ben gek op nieuwe ideeën !

Groetjes!!!

2. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Mijn zus had spruitjes gekocht (in haal geval 4 in zo een doorzichtige folie gedaan!) met een gedichtje eraan " het mag er nu eindelijk uit! Wij verwachten onze 4e spruit!)

Hmmm je kan ook shirts laten bedrukken met ik wordt grote zus! Kijken wanneer ze het zien ;)

3. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ik heb wel eens gehoord van mensen die hadden 2 t-shirtjes. Eentje voor de oudste: Ik ben het al! En voor de jongste: Maar nu wordt ik ook grote zus! Daar zijn vast meer grappige ideeën over!

4. Nono2

Nono2 Lid

7 jan 2012
    6
    0
    0
    Dit zijn alvast leuke ideeen, ik ben benieuwd of er nog meer bijkomen!

Jullie alvast bedankt!!!

5. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Je oudste een tshirt aandoen met nummer 1, e jongste met nummer 2 en zelf op je buik nummer 3!

6. Alita

Alita Niet meer actief

las dit laatst ergens en dacht dat is leuk!
    De jongste een t-shirt aandoen met de tekst..

They did it again!

7. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    hier gewoon beide kindjes een tshirtje aan

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    iets dergelijks.... wij hebben onze oudste een shirtje aangetrokken met de tekst "Oma, nummer 16 is onderweg" (en dan in het Fries) met daaronder mn uitgerekende datum. Nummer 16 was dus in ons geval ons 2e kindje en voor schoonmoeder het 16e kleinkind :D

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mocht ik in de toekomst zwanger worden van een derde, dan weet ik in ieder geval al wel hoe ik mn stiefdochter het ga vertellen..... iets in de trant van "je mag een aanvullend ontwerp maken voor mijn tattoo" of dat haar man mn tattoo zal moeten uitbreiden of iets dergelijks..... er staan nu twee letters op.

10. Nono2

Nono2 Lid

7 jan 2012
    6
    0
    0
    Leuk, bedankt voor jullie reacties! Wordt nog best lastig ;) maar we wachten nog even eerst de echo afwachten volgende week donderdag!

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    las laatst ergens, een zwangerschapstest in een babyfles doen, uiteraard een gebruikte met positieve uitslag en deze in de ijskast zetten!

12. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik heb een leuk dik kinderboek gekocht die mijn moeder mij vroeger altijd voorlas en ik leuke herinneringen aan heb.
    Daar heb ik een kaartje in geplakt met een tekst voor oma.
    Het word mijn moeder haar eerste kleinkind.

13. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    :D die is leuk

14. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja he.....ik ga dat ook doen hopelijk ooit:D
    maar als de mensen weer zo snel zijn als bij de tweede...moet ik het nog uit gaan leggen;) hahahaha:D

Deel Deze Pagina