Hallo Mei 2012 dames, Ik ben erg nieuwsgierig of jullie het geslacht van het kindje al weten, even een poll! MissyG
Ik heb in mijn eerste weken veel meegekletst met de mei mama's 2012 (deel 1). Op een gegeven moment kregen een paar meiden een miskraam en andere weer "zwangerschapskwaaltjes". Hierdoor werd ik zelf steeds onzekerder. Ik heb de topic maar even gelaten voor wat het was. Soms lees ik nog wel mee in deel 2.
Het is voor ons een verrassing!Deze kleine druktemaker liet zich niet zien bij de 20-weken echo! We hebben al een zoontje,heb nu heel erg het idee dat het een meid wordt...Een totaal andere zwangerschap...maarja dat hoeft natuurlijk niets te betekenen...
ingel.. jou naam kwam me wel al bekend voor idd.. ik heb ook eventjes het topic gelaten voor wat het was maar klets er nog wel geregeld mee!!
` Zo zelfverzekerd ik was voor de zwangerschap, zo onzeker maakt de zwangerschap mij. Ik hoef maar een paar keer te lezen dat meiden iets hebben wat ik niet heb en gelijk slaat de onzekerheid toe. Tot nu toe gaat de zwangerschap zeer voorspoedig en ons meisje is zoooooooo welkom maar bij een vaste topic blijven is voor mij nu niet weggelegd. Misschien kunnen we straks samen met de mei 2012 meiden aftellen.