Naald en draad!

Discussion in 'Zwanger worden' started by Cynthia26, Jun 11, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Niet zoveel van geloven hoor van die naald en draad. Ik ken het en mijn moeder heeft het ook al wel eens bij mij gedaan. Voor ik zwanger werd van mijn zoontje kwam ik altijd uit op eerst twee dochters en dan een zoon. Mijn eerste was toch werkelijk een jongetje hoor. Nu ik ondertss al eventjes bevallen ben en het opnieuw doe krijg ik ineens, eerst een zoon en dan twee meisjes! Nu van mij mag dit wel kloppen hoor ;) maar vind het toch wel gek dat dit veranderd is!

Grtz x

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    bij mijn hebben ze dit ook ooit gedaan, hij zij dat ik eerst een jongen zou krijgen dan een meid en dan een tweeling van bijde geslachten.

ik raakte zwanger maar dit werd een mk (11wk)
    nu ben ik zwanger van een meid

zal het dan volgende x een tweeling worden?

3. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

Jan 4, 2007
    454
    0
    0
    friesland
    ook bij ons in de familie doen we dit wel eens bij mijn moeder kwam het uit bij mn zussen ook en ook bij mij tot nu toe ... eerst 2 dochters en daarna een zoon en deze zou een meisje zijn en dan staat die stil ..............ik geloof er wel in hoor maar bij mijn vriendin werkt het niet die zou twee meiden en een jongen krijgen en ze heeft een jongen en twee meiden

ook bij mijn andere vriendin hebben we dit wel eens gedaan we zijn bij 6 opgehpuden omdat we het wel erg lachwekkend vonden maar ze is nu toch echt zwanger van haar zevende kindje

4. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

Nov 20, 2005
    1,733
    0
    0
    Belgie
    Bij mijn moeder en tantes enzo klopte dit ook allemaal daarom dat ik het zo gek vind dat het bij mij niet klopte en nu weer wel van het eerste een zoontje, zou ik dan nu die twee dochters krijgen?

grtz x

5. Izzie

Izzie Actief lid

Aug 5, 2006
    383
    0
    0
    Bij mij zou het jongen/meisje/jongen wezen.
    Ik hoop dat het uit gaat komen!

6. Cynthia26

Cynthia26 Lid

Jun 6, 2007
    69
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb dit topic geopend en vind het leuk om te lezen hoe jullie erover denken!

We waren vanavond bij een kennis en toen vroeg mijn moeder om naald en draad, dus ik zei tegen die kennis van doe jij het maar eens want het kan zijn dat mijn moeder er bewust mee bezig is, dus zij deed het en waarrempel er kwam een meisje uit en daarna stopte die...mijn moeder deed het daarna bij mij nog een keer en ja hoor kwam weer een meisje uit en daarna hing hij weer stil....ik weet niet wat het is maar het geeft me ineens een heel goed gevoel, je kan er wel of niet in geloven das ieder zijn mening natuurlijk maar vindhet toch raar dat het nu wel eens "werkt"....ik hoop natuurlijk dat dit uit gaat komen hihihihi! Mijn avond was helemaal goed!

Groetjes Cynthia

Share This Page