Lekker smakelijk symptoom...

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sassyhoneybee, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sassyhoneybee

2 apr 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste meiden,

Ik ben helemaal niet iemand die dit allemaal breed uitmeet enzo... Maaarrrrr, ik ben benieuwd en wil het toch graag eens in de groep gooien. Het vermoeden bestaat dat ik in verwachting ben.. Dacht eerst geen symptomen te hebben, totdat mijn vriend me op mijn borstomvang wees (met zo'n brede grijns.. je kent het vast wel!).. ik gemeten en ik ben in een paar dagen van 103 cm naar 109 cm gegaan... Ze irriteren me zelfs.. ze zitten ineens in de weg!

Maar goed... ik heb een beetje last van slapeloosheid de laatste tijd en als ik dan in bed lig krijg ik na een tijdje steken aan de buitenkant van mijn vagina... zeg maar bij de schaamlippen in de buurt. Het zijn er niet veel maar ze zijn wel aanwezig. Zou dit ook als een symptoom beschouwd kunnen worden? Dit is overigens niet elke avond het geval maar het valt wel op!

Iemand?

2. Sassyhoneybee

2 apr 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zegt mij allemaal niets helaas.

Ben je al overtijd?
    Hoe lang duurden je laatste cyclussen?
    Wanneer was je eerste dag van je laatste menstruatie?
    Al lang gestopt met de pil?

4. Nannar

Nannar Lid

22 aug 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde vraag als Be Happy, ben je overtijd? Kan een teken van zwangerschap zijn (vriendlief merkte het bij mij ook snel op namelijk, maar pas nadat test positief was), maar als je net met de pil bent gestopt kan dat ook de oorzaak zijn..

5. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    zou zeggen doe een test!!!

6. Sassyhoneybee

2 apr 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog niet overtijd. Heb van de week een test gedaan en die was negatief. Op aanraden van forumleden pas weer testen na mijn nod. Deze is naar verwachting aankomende week ergens. Ben in februari gestopt met de pil. Daarna pil menstruatie en daarna een cyclus van 40 dagen gehad en nu aan het wachten op de nieuwe... Hoop natuurlijk dat deze uitblijft. Test kan dus pas midden volgende week.

7. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Houd er rekening mee met ontpillen

Hoop voor jou natuurlijk niet!

8. Sassyhoneybee

2 apr 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hou ook zeker rekening met ontpillen. Alle 'ontpillen' symptomen hebben de revue al gepasseerd. Dit zijn echter hele nieuwe symptomen. En ik kan me niet voorstellen dat je gewoon bijna een cupmaat groter gaat door het ontpillen. Dat ze zeer doen snap ik. Maar dat doen ze dus niet. Ik ga er eerlijk gezegd niet vanuit dat ik in verwachting ben (waarschijnlijk ook om mijzelf tegen de teleurstelling te beschermen..) maar toch zijn er bepaalde dingen die anders zijn en niets met ontpillen te maken hebben. Ik ken mijn lichaam wat dat betreft goed genoeg. Nou ben ik nog nooit in verwachting geweest dus wat weet ik nou eenmaal...

Maar Nannar, ik neem aan dat je het over de borstgroei hebt en niet over het stekende gevoel?

Bedankt voor de reacties dames!

9. Nannar

Nannar Lid

22 aug 2012
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd over de borstgroei. Het zegt in jouw geval nog niet zoveel, ontpillen kan maanden duren (praat uit ervaring ;)) Gewoon ff afwachten tot je nod, spannend! Laat je t weten?

10. Sassyhoneybee

2 apr 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zal het laten weten!

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik krijg elke maand voor nod een cup maat erbij......ik bedoel maar, altijd leuk die hormonen allemaal.

Ook die steken heb ik vaker gehad, maar bij mij betekende het dus niks.

Wil natuurlijk niet zeggen dat het voor jou niks hoeft te betekenen. Ik hoop op een positieve test.

Deel Deze Pagina