hevige buikpijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dolfijntje1985, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik had gister avond zo'n hevige pijn in mijn buik door mijn hele buik en pijn in mijn rug mijn buik was ook de hele tijd kei hard ik ben toen maar ff onder de douch gegaan maar de pijn werd niet echt minder toen ben ik in bed gaan liggen met een kruik en toen werd het wel wat minder dus heb de verloskundige maar niet zo laat gebeld straks was het niks maar maak me nou best wel zorgen wat het geweest zou kunnen zijn, zijn het michien weeen geweest er zat geen regelmaat in het was een constante pijn wie weet wat het michien geweest kan zijn of wie heeft ook zo iets meegemaakt ik heb nou geen pijn meer maar maak me toch een beetje zorgen

liefs diane

2. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Ik heb maandagnacht ongeveer hetzelfde gehad, maar bij mij kwamen ze om de 4 minuten. Waarschijnlijk waren het bij mij wel weeen, maar dat weet de VK nniet zeker. Het konden ook mijn hormonen of indalings/oefenweeen zijn geweest. Het begon bij mij met gerommmel om een uur of 8 en ik heb 2 keer vreselijk overgegeven. Om 3 uur heb ik de VK maar gebeld en die adviseerde mij in bad te gaan liggen. Om 4 uur weer in bed gekropen en pas om 6 uur werd het minder, want oen viel ik pas in slaap. Dinsdag de hele dag brak geweest en op bed gelegen. Woensdag weer niets aan de hand. Alleen vrij snel een harde buik.

Ik weet niet of het bij jou hetzelfde ging, maar misschien heb je er iets aan.

3. dolfijntje1985

dolfijntje1985 Bekend lid

28 mrt 2007
    977
    1
    18
    ik had wel de hele dag al elke keer kleine steekjes in mijn buik en savond tijdens die pijn werd het afentoe wel heel erg en dan weer iets minder maar de pijn was wel constant had jij dat ook :(:

Deel Deze Pagina