- Aniek - Cato - Eva - Lise - Suze - Laure - Ayla - Maura - Merel - Indy - Juul - Sam - Lynn - Isa - Nouk - Pip - Fajah
Ik zeg Suze, met stip! Maar ik ben bevooroordeeld, want mijn dochter heet zo . Voor onze 3e hummel had ik dit qua meisjesnamen op het lijstje. We zijn er al uit, maar dat blijft nog even stil . Lilly Liv Lize Liz Vieve Vivi/Viv Linne Liss Pip Lexi Nikki Nika Nore Lilou June/juune Jule/juule Lune Flore Zonne Bo Noï Noé Livvy Sam Madee Nimm Sofie/Sophie Alex Fynn Femm Hannah Josje Guusje Mikki Robin Lauren Lauryn Pomme Pom Lieve Niene
Veel namen vind mijn man vreselijk en te zoet. Heb ik ook wel een beetje. Julie vinden we ook een leuke naam maar volgens mijn man een ‘no go’ omdat ze in juli geboren wordt. Juule of zo kan dus ook niet. Ik denk dat het er toch eentje uit ons lijstje gaat worden. Vind zelf Tess ook erg leuk maar baal er van dat die in de namen top 10 staat.
Ja ik snap het wel hoor. Ik heb hier ook vaak om suggesties gevraagd en dan blijf je toch hangen bij wat je eigenlijk zelf al leuk vond en gevonden had. Ik heb ook eigenlijk niet echt iets van andere mensen gehoord waarvan ik dacht yes die is leuk! Maar je weet nooit. Voor wat betreft de top 10 naam, daar zou ik me dus niks van aan trekken. Gewoon kiezen wat je leuk vindt! En dat betekent alleen maar dat veel mensen dat blijkbaar een mooie naam vinden. Dan is het toch een compliment eigenlijk? Ik zit in het onderwijs en ik geen trouwens geen een Tess. Misschien is het ook wel regio gebonden hoor. Maar denk dat het nog wel meevalt met die naam.
Ik had vroeger veel dubbele namen in de klas. Dan komt er al snel die letter van een achternaam achter. Net alsof je een crimineel bent. Het lijstje blijft: Jill Tess Suze of Suus Lynn Lauren Anouk Met favoriet voor bovenste drie
Ik vind Jill t leukst passen bij Gwen, maar Suus vind ik een leukere naam Verder dacht ik nog aan: Elin Mila Leah Tara Jade
Suze vind ik wel vrij Hollands als ik jullie wensen lees. Jill heel leuk! Misschien nog: Lenna Loa Nola
Suze leuk! Hanne Lize Marlies Laura Sofie Roos Fleur Lore Lies Floor Eline Eva Loes Lotte Amy Lilly Freya Vera Feline Maya Luna Zoë Babs Lize Liv Pien Lisa Amber Kato Noor Sanne Fenna Viv Anouck Tess Sam Nore Kiera/Keira Nicky Mieke Hazel Merel Femke Fay Veerle Wies Jade Ruth Mette Esmée Flor(e) Jasmijn Suzy Alice Vienna
Juule vind ik echt prima kunnen! Hele mooie naam! Onze dochter krijgt ook een top 10 naam. Het kan me allemaal niet meer intereseren, voor ons heet ze nu zo en ik kan me geen andere naam voorstellen bij haar! Succes met het vinden van de naam!
Grappig hoe dat voor eenieder verschilt. Zo hadden wij voor onze jongste ook een ''maandnaam'' op het oog, maar die wilde ik uiteindelijk juist niet geven omdat ze niet in die maand geboren zou worden.
Langzaam begint hij toch weer om te slaan en vindt hij het toch leuk. Net zo veranderlijk als het weer hihi
De keuze is nu: Tess Julie Yfke Iris Suze of Suus Jill toch afgevallen. Beetje te hard. eerste twee hebben mijn voorkeur!